  • Data: 2006-07-13 21:38:06
    Temat: Re: KREDYT MIESZKANIOWY W ge MONEY BANK
    Od: "- Robert -" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jos <b...@g...pl> napisał(a):

    > Robert napisz cos wiecej o tym kursie srednim, jak Ci sie to udalo zalatwic?

    Kredyt bralem za posrednictwem Expandera i mialem mozliwosc wyboru kursu
    wyplaty i kursu splat. Nie wiem czy ta oferta jest jeszcze dostepna w GE,
    natomiast mozliwosc wejscia w kurs sredni byla uzalezniona od kwoty
    zaciagnietego kredytu. Zdecydowalem sie podniesc transze kredytu, aby
    zaoszczedzic na spreadzie i natychmiast po miesiacu splacilem nadmiar :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Robert