  • Data: 2016-10-02 22:33:27
    Temat: Re: KNF a SKBank
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uncle Pete <4...@g...com> writes:

    > Dzięki, dawno tak się nie śmiałem. Szczególnie udał się autorowi
    > kawałek o trzymaniu kopii roboczej maila na rosyjskim serwerze
    > pocztowym bez jego przesyłania na ten serwer.

    To akurat można w jakiś sposób zrozumieć, chociaż oczywiście autor nie
    zdradza wiedzy w tej dziedzinie. Napisanie maila to zupełnie inny rodzaj
    ruchu sieciowego niż wysłanie go np. protokołem SMTP, i taki "watcher"
    może się tym nie zainteresować specjalnie.

    Natomiast co by tu miało zmienić wysłanie listu, to nie wiem. Autor
    uważa może, że listy wysyłane z mail.ru do np. FSB przechodzą przez
    sieć KNF, czy coś w tym stylu?
    --
    Krzysztof Hałasa