  • Data: 2016-10-03 10:21:04
    Temat: Re: KNF a SKBank
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-10-02 22:33, Krzysztof Halasa wrote:

    > To akurat można w jakiś sposób zrozumieć, chociaż oczywiście autor nie
    > zdradza wiedzy w tej dziedzinie. Napisanie maila to zupełnie inny rodzaj
    > ruchu sieciowego niż wysłanie go np. protokołem SMTP, i taki "watcher"
    > może się tym nie zainteresować specjalnie.

    Czyli co, watcher sprawdza tylko ruch tworzony przez klienta poczty
    elektronicznej? Ponieważ jeśli korzystali z webmaila, to raczej o żadnym
    wysyłaniu listu z komputera protokołem SMTP nie ma mowy. A korzystać z
    klienta w służbowym komputerze w celu wysyłania danych szpiegowskich
    wydaje mi się średnio rozsądnym zajęciem.

    > Natomiast co by tu miało zmienić wysłanie listu, to nie wiem. Autor
    > uważa może, że listy wysyłane z mail.ru do np. FSB przechodzą przez
    > sieć KNF, czy coś w tym stylu?

    A to też ciekawe pytanie. Albo ta cała historia została wyssana z palca
    jako zemsta za SKOKi, albo dziennikarz trafił się wyjątkowo odporny ))

    Piotr