  • 1. Data: 2016-10-02 00:44:28
    Temat: KNF a SKBank
    Od: Kris <k...@g...com>

    Ciekawa sprawa
    http://gf24.pl/wydarzenia/kraj/item/322-kominiarki-w
    -knf

  • 2. Data: 2016-10-02 12:22:02
    Temat: Re: KNF a SKBank
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-10-02 00:44, Kris wrote:
    > Ciekawa sprawa
    > http://gf24.pl/wydarzenia/kraj/item/322-kominiarki-w
    -knf

    Dzięki, dawno tak się nie śmiałem. Szczególnie udał się autorowi kawałek
    o trzymaniu kopii roboczej maila na rosyjskim serwerze pocztowym bez
    jego przesyłania na ten serwer.

  • 3. Data: 2016-10-02 13:35:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 października 2016 12:22:04 UTC+2 użytkownik Uncle Pete napisał:

    > Dzięki, dawno tak się nie śmiałem. Szczególnie udał się autorowi kawałek
    > o trzymaniu kopii roboczej maila na rosyjskim serwerze pocztowym bez
    > jego przesyłania na ten serwer.
    Też mnie to zaciekawiło.

  • 4. Data: 2016-10-02 13:47:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-10-02 o 12:22, Uncle Pete pisze:
    -knf

    > Dzięki, dawno tak się nie śmiałem. Szczególnie udał się autorowi kawałek
    > o trzymaniu kopii roboczej maila na rosyjskim serwerze pocztowym bez
    > jego przesyłania na ten serwer.

    Gdyby rosyjski agent był tak ograniczony jak Ty, to zapewne wpadłby przy
    pierwszej okazji

    --
    Pete

  • 5. Data: 2016-10-02 22:33:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Uncle Pete <4...@g...com> writes:

    > Dzięki, dawno tak się nie śmiałem. Szczególnie udał się autorowi
    > kawałek o trzymaniu kopii roboczej maila na rosyjskim serwerze
    > pocztowym bez jego przesyłania na ten serwer.

    To akurat można w jakiś sposób zrozumieć, chociaż oczywiście autor nie
    zdradza wiedzy w tej dziedzinie. Napisanie maila to zupełnie inny rodzaj
    ruchu sieciowego niż wysłanie go np. protokołem SMTP, i taki "watcher"
    może się tym nie zainteresować specjalnie.

    Natomiast co by tu miało zmienić wysłanie listu, to nie wiem. Autor
    uważa może, że listy wysyłane z mail.ru do np. FSB przechodzą przez
    sieć KNF, czy coś w tym stylu?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 6. Data: 2016-10-02 23:56:07
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Gdyby rosyjski agent był tak ograniczony jak Ty, to zapewne wpadłby przy
    > pierwszej okazji

    Nie pij kiedy piszesz albo odwrotnie )))

  • 7. Data: 2016-10-03 10:21:04
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-10-02 22:33, Krzysztof Halasa wrote:

> [...]
    > ruchu sieciowego niż wysłanie go np. protokołem SMTP, i taki "watcher"
    > może się tym nie zainteresować specjalnie.

    Czyli co, watcher sprawdza tylko ruch tworzony przez klienta poczty
    elektronicznej? Ponieważ jeśli korzystali z webmaila, to raczej o żadnym
    wysyłaniu listu z komputera protokołem SMTP nie ma mowy. A korzystać z
    klienta w służbowym komputerze w celu wysyłania danych szpiegowskich
    wydaje mi się średnio rozsądnym zajęciem.

    > Natomiast co by tu miało zmienić wysłanie listu, to nie wiem. Autor
    > uważa może, że listy wysyłane z mail.ru do np. FSB przechodzą przez
    > sieć KNF, czy coś w tym stylu?

    A to też ciekawe pytanie. Albo ta cała historia została wyssana z palca
    jako zemsta za SKOKi, albo dziennikarz trafił się wyjątkowo odporny ))

    Piotr

  • 8. Data: 2016-10-03 17:04:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uncle Pete <4...@g...com> writes:

> [...]

    >Natomiast co by tu miało zmienić wysłanie listu, to nie wiem. Autor
    >uważa może, że listy wysyłane z mail.ru do np. FSB przechodzą przez

    No, ktos tam widac liczy, ze ten system zabezpieczen "wysylanego"
    maila by zarejestrowal :-)

    Zreszta mechanizm mogl byc inny - korzystali przez sluzbowego outlooka
    z oficjalnych skrzynek .ru ... i faktycznie system zabezpieczen az tak
    gleboko w IMAP nie wnikal.

    Swoja droga - jesli nie sa to wiadomosci rodem z Faktu, to spore
    nagromadzenie szpiegow ...

    J.

  • 9. Data: 2016-10-03 17:08:26
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    [...]
    > Swoja droga - jesli nie sa to wiadomosci rodem z Faktu, to spore
    > nagromadzenie szpiegow ...

    Ale te rewwelacje nie są w gazecie Szewczaka?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds

  • 10. Data: 2016-10-04 23:36:47
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 03.10.2016 o 17:08, Kamil Jońca pisze:
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Ale te rewwelacje nie są w gazecie Szewczaka?
    > KJ

    Jan Piński (ur. 20 marca 1979 w Warszawie) - polski dziennikarz,
    publicysta, od 2012 do 15 listopada 2015 r. redaktor naczelny
    miesięczników ,,Uważam Rze" i ,,Uważam Rze Historia". Od grudnia 2015 r.
    redaktor naczelny ,,Gazety Finansowej".

    Biorąc pod uwagę, że to pisior, oceniam wiarygodność tych rewelacji na
    równi z kłamstwem smoleńskim psychicznego antka