  • 1. Data: 2004-12-05 11:57:44
    Temat: KK za darmo, gdzie?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    No właśnie, jako że uważam, że płacenie za wydanie KK jest bezsensem i
    po prostu się nie opłaca, mam pytanko - gdzie nie pobierają opłaty za
    wystawienie? A który to bank reklamował się w TV, że nie pobiera opłat
    jeśli się wydaje minimum 700 zł? Jakaś kiepska reklama, bo nie
    zapamiętałem ;)

    BTW - muszę tę kartę wydać dla osoby prowadzącej od roku działalność
    gospodarczą, z nieuregulowanym stosunkiem. W Multi przed upływem roku
    prowadzenia działalności nawet nie chcieli rozmawiać. ;)
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2004-12-05 14:11:19
    Temat: Re: KK za darmo, gdzie?
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > po prostu się nie opłaca, mam pytanko - gdzie nie pobierają opłaty za
    > wystawienie? A który to bank reklamował się w TV, że nie pobiera opłat

    w BPH za wydanie pierwszej nie chca nic
    za wznowienie tez nie chca nic ale pod warunkiem, ze uzywasz karty, tzn.
    masz srednie obrotu na karcie np. dla MC Silver 1500/m-c

    JR

  • 3. Data: 2004-12-05 14:31:35
    Od: "ocrush" <b...@N...radnet.pl>

    > BTW - muszę tę kartę wydać dla osoby prowadzącej od roku działalność
    > gospodarczą, z nieuregulowanym stosunkiem.

    SIedze i mysle i nie moge pojac co ma do tego nieuregulowany stosunek kolegi
    ;-)))))

  • 4. Data: 2004-12-05 15:48:50
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "ocrush" <b...@N...radnet.pl> napisał w wiadomości

    > SIedze i mysle i nie moge pojac co ma do tego nieuregulowany stosunek
    kolegi

    .... do faktu, ze on te karte chce wydac !

  • 5. Data: 2004-12-05 16:00:49
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <b...@N...radnet.pl> napisal(a):

    > SIedze i mysle i nie moge pojac co ma do tego nieuregulowany stosunek kolegi
    > ;-)))))

    do służby wojskowej, nie wiem, co Ci tam wyobraźnia podpowiadała
    --
    Samotnik
    www.samotnik.pl - czartery jachtów na Morzu Śródziemnym

  • 6. Data: 2004-12-05 18:43:39
    Od: "rafi" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
    > gospodarczą, z nieuregulowanym stosunkiem. W Multi przed upływem roku
    > prowadzenia działalności nawet nie chcieli rozmawiać. ;)

    W Millennium do końca roku Visa Ekonomic jest za darmo

  • 7. Data: 2004-12-06 08:56:25
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    > No właśnie, jako że uważam, że płacenie za wydanie KK jest bezsensem i
    > po prostu się nie opłaca,
    Tu masz rację.

    Natomiast w tytule jest zasadniczy błąd... Zapamiętaj sobie raz na zawsze,
    że w biznesie nie ma nic za darmo. A jak Ci jakiś bank chce dać coś za
    darmo to 100 razy obejrzyj to ze wszystkich stron i w końcu jak nic
    podejrzanego nie znajdziesz to i tak tego nie bierz. Oni zawsze chcę
    skroić Ci dupsko.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 8. Data: 2004-12-06 20:44:54
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > No właśnie, jako że uważam, że płacenie za wydanie KK jest bezsensem i
    > po prostu się nie opłaca, mam pytanko - gdzie nie pobierają opłaty za
    > wystawienie?

    PAmiętaj, że nie ma nic za darmo. Te czasy już minęły.
    Nawet jak dostaniesz kartę bez opłaty to będziesz musiał spełnić
    szereg warunków....

    Bob

  • 9. Data: 2004-12-07 18:08:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bezplatnie wydaja jeszcze m.in. w INGu, i Invest Banku
    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2004-12-07 23:31:32
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

> [...]
    > darmo to 100 razy obejrzyj to ze wszystkich stron i w końcu jak nic
    > podejrzanego nie znajdziesz to i tak tego nie bierz. Oni zawsze chcę

    No już bez przesady :^) To że nie ma nic za darmo, to oczywisty truizm, ale
    w biznesie jest jeszcze coś takiego jak marża, a ta rózne firmy (tu banki)
    może zadowalać na różnym poziomie. Szczególnie pani konkurencja korzystnie
    wpływa na urealnienie wymagań dotyczących poziomu marży.
    Dla przykładu przy wspomnianym BPH, przy wznawianiu karty bank daje jasno do
    zrozumienia na czym wypracowuje swoją marżę - robisz obroty, od transakcji
    mają prowizję, nie musisz ponosić opłat za wznowienie. IMHO jest to nawet
    fair. Chociaż z drugiej strony o ile dobrze zrozumiałem opis tej karty każą
    sobie płacić za dostęp do jej rachunku przez net, a to powoduje że dla kogoś
    kto nie ma u nich konta nie jest to juz taki super biznes.

    Miłego dnia
    Tomek