  • 1. Data: 2003-11-13 19:21:48
    Temat: KK w mBanku - promocja
    Od: "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl>

    Jako, że nosiłam się z zamiarem złożenia wniosku o KK w niedalekiej
    przyszłości, promocja w mBanku 28 .10 spadła mi jak z nieba. Wysłałam
    wniosek (a nuż się uda i nie będzie prowizji za pierwszy rok), został
    przyjęty i wstępnie rozpatrzony pozytywnie, mam czekać na kontakt z agentem.
    I tak patrząc na to co teraz wyczynia mBank (dodzwonić się nie można, umowy
    się gubią, itd itp) agent pewnie zadzwoni do mnie 21 listopada kiedy to już
    wszystkie dokumenty powinny być w banku. A wtedy to ja mu po prostu
    podziękuję :)
    Czy ktoś z Was też korzystał z tej promocji 500 kart z okazji 500 000
    klientów, złożył wniosek i udało mu się już spotkać z agentem i teraz tylko
    czeka na "wygraną"?

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-11-13 19:51:19
    Temat: Re: KK w mBanku - promocja
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl> wrote in message
    > Czy ktoś z Was też korzystał z tej promocji 500 kart z okazji 500 000
    > klientów, złożył wniosek i udało mu się już spotkać z agentem i teraz
    tylko
    > czeka na "wygraną"?

    Ja sie juz spotkalem z agentem, ale mBank zrobil mi niespodzianke.
    Wybaczcie, ze jeszcze nie napisze jaka ;).

    Maciej

  • 3. Data: 2003-11-13 20:35:58
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik MK <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:XgRsb.35182$W...@n...chello.at...

    > Ja sie juz spotkalem z agentem, ale mBank zrobil mi niespodzianke.
    > Wybaczcie, ze jeszcze nie napisze jaka ;).

    Trzebabyło im odpisać "a to suprajs" - fajnie brzmi...

  • 4. Data: 2003-11-13 21:41:09
    Od: n...@W...onet.pl

    > ... mam czekać na kontakt z agentem.
    > I tak patrząc na to co teraz wyczynia mBank (dodzwonić się nie można ...
    Słuchaj plotek to daleko zajdziesz.
    Dodzwonienie w 'szczycie narzekań' zajęło mi całe 5 minut (po zalogowaniu)
    (reklamowałem, że już tydzień czekam na agenta
    i dowiedziałem sie, że powinien stontaktować się max. do 5 dni od infa)

    > Czy ktoś z Was też korzystał z tej promocji 500 kart z okazji 500 000
    > klientów, złożył wniosek i udało mu się już spotkać z agentem i teraz tylko
    > czeka na "wygraną"?
    Tak, już tylko czekam.

    > Pozdrawiam
    > Agnieszka

    również, St.

  • 5. Data: 2003-11-14 07:53:30
    Od: "k.b" <k...@w...pf.pl>

    > Ja sie juz spotkalem z agentem, ale mBank zrobil mi niespodzianke.
    > Wybaczcie, ze jeszcze nie napisze jaka ;).
    A ja napiszę jaką mi zrobił niespodziankę mBank.
    Agent zaproponował iż jeżeli zrobię "promocję" kart w firmie to wszystkie
    osoby z firmy i z ich rodzin co zdecydują się na "promocję" kart dostaną je
    za darmo.
    Coraz więcej banków rozdaje kary w "promocjach" bez opłat lub ze zmniejszoną
    opłatą.
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2003-11-15 01:36:10
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    k.b napisal/a:
    > Coraz więcej banków rozdaje kary w "promocjach" bez opłat lub
    ^^^^
    > ze zmniejszoną opłatą.

    o kurczę! a można się od tego jakoś wywinąć ;-))

    Zbiggy

  • 7. Data: 2003-11-17 17:31:52
    Od: "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl>

    W końcu nie wytrzymałam i zadzwoniłam na mlinię w czwartek. Dodzwoniłam się
    b. szybko. Pani wszystko posprawdzała i przekazała ponaglenie do działu kart
    kredytowych i agent ma się ze mną skontaktować.
    Do dziś jeszcze się nie odezwał. Ciekawe kiedy i czy w ogóle się odezwie ?

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 8. Data: 2003-11-24 14:40:18
    Od: "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl>

    Z promocji już nie skorzystam :(
    21 minął bezpowrotnie a agent ciągle nie zadzwonił chyba poszukam innego
    banku, który da mi KK bez łaski.

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 9. Data: 2003-11-24 17:50:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Z promocji już nie skorzystam :(
    > 21 minął bezpowrotnie a agent ciągle nie zadzwonił chyba poszukam innego
    > banku, który da mi KK bez łaski.

    Hm... ja sie widzialem z agentem... od tego czasu moj wniosek zostal
    wycofany, ponownie wpisany, cofniety do agenta z powodu brakow formalnych a
    teraz od kilku dni znajduje sie w konczowej fazie weryfikacji i oczekuje na
    ostateczna decyzje ;). A w niedziele przestanie dzialac karta, ktora
    zdecydowalem sie przeniesc do mBanku ;).

    Maciej

  • 10. Data: 2003-11-24 21:14:23
    Temat: Pospiech w Multi [bylo: Re: KK w mBanku - promocja]
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message

    > ostateczna decyzje ;). A w niedziele przestanie dzialac karta, ktora
    > zdecydowalem sie przeniesc do mBanku ;).

    No, i sklamalem ;). MultiBank sie pospieszyl i zastrzegl dzis o godz 13:40
    moja KK [na dyspozycji zamkniecia karty prosilem aby to bylo 30/11/2003].
    Serdeczne podziekowania ;).
    Zlozylem reklamacje i poprosilem aby moja VE byla rozliczana jak KK ;).
    Multi ponoc rozpatruje reklamacje w ciagu 14 dni, a jutro ide na zakupy z
    moja 'kredytowa' VE z Multi ;). Aaaa.... zapomnialbym, musze jeszcze sobie
    aktywowac mozliwosc dokonywania transakcji bezgotowkowych ;).

    Pozdrawiam
    Maciek