  • 1. Data: 2003-11-13 16:38:45
    Temat: osoba prowadzaca dzialanosc
    Od: "Tomasz Sitek" <p205@_NOSPAM_tlen.pl>

    Witam,
    W bankowosci detalicznej jestem w miare zorientowany - jestem swiadomym
    klientem i znam swoje wymagania skofrontowane z oferta rynkowa.
    Teraz nowa dla mnie sytuacja - zakladam dzialalnosc gospodarcza (forma jak w
    temacie) i musze to zrobic szybko. Musze miec konto - niestety nie wiem
    wiele o ofertach na rynku - stad pare pytan do Was:
    1. czy Lukas (moj podstawowy bank prywatnie) obluzy mnie jako firme? na ich
    stronie jakos nie widze info o takiej ofercie.
    2. czy banki dziela swoja oferte tylko na osoby fizyczne (i prowadzenie
    konta za 2 pln czy darmo) i na firmy (koszt kilkudziesieciu PLN) ? Slyszalem
    ze gdzies jest tak ze osoba prowadzaca dzialanosc to trzeci - posredni -
    rodzaj klienta?
    3. potrzeba mi nowoczesnego banku, oczywiscie e-dostep do konta, chetnie
    darmowe przelewy i wyplaty w bankomatow - ale raczej majacego fizyczne
    oddzialy - co proponujecie (jak dotad znajomi kieruja mnie w strone
    Multibanku - o ktorym de facto niewiele wiem, Mbanku - brak marmurka ale
    poza tym moze byc, Lukasa - no wlasnie nie wiem czy oferuja taki produkt?)

    Dzieki i pozdrawiam,
    Tomek Sitek

  • 2. Data: 2003-11-13 17:05:23
    Temat: Re: osoba prowadzaca dzialanosc
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > kilkudziesieciu PLN) ? Slyszalem ze gdzies jest tak ze osoba
    > prowadzaca dzialanosc to trzeci - posredni - rodzaj klienta?

    inteligo?

    (w inteligo konto firmowe jest 'gorsze' od prywatnego o brak darmowych
    wypłat z bankomatów ale poza tym zachowuje się tak samo jak
    indywidualne, logujesz się raz a dobrze jednym hasłem i widzisz
    rachunek prywatny i rachunek firmowy)

  • 3. Data: 2003-11-13 18:02:51
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał:
    > logujesz się raz a dobrze jednym hasłem i widzisz
    > rachunek prywatny i rachunek firmowy)

    Zaloguje się do inteligo i będzie widział konto lukasa ? ;D

  • 4. Data: 2003-11-13 18:18:28
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Tomasz Sitek" <p205@_NOSPAM_tlen.pl> napisał:
    > 1. czy Lukas (moj podstawowy bank prywatnie) obluzy mnie jako firme? na ich
    > stronie jakos nie widze info o takiej ofercie.

    Lukas nie ma kont firmowych.

    > Multibanku - o ktorym de facto niewiele wiem, Mbanku - brak marmurka ale
    > poza tym moze byc, Lukasa - no wlasnie nie wiem czy oferuja taki produkt?)

    Dobrze Ci doradzają. W oddziale sprawę załatwisz od razu:
    http://www.multibank.pl/biznes/multikonto.jhtml
    http://www.multibank.pl/oplaty/biznes.jhtml

  • 5. Data: 2003-11-13 19:45:09
    Od: "Dawid Zięba" <i...@k...com.pl>

    Użytkownik "Witek" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości > Dobrze Ci
    doradzają. W oddziale sprawę załatwisz od razu:
    > http://www.multibank.pl/biznes/multikonto.jhtml
    > http://www.multibank.pl/oplaty/biznes.jhtml

    Witam
    Również radżę załatwiać formalności w oddziale (oczywiście przy wyborze
    multi).
    Ułatwia to znacznie życie, dla przykładu zakładając konto przez net debet w
    koncie dostępny jest po 3 miesiącach a w oddziale praktycznie od ręki. Radzę
    również zastanowić się nad dobrym wyborem typu działalności (REGON) gdyż w
    multi są pakiety uzależnione od typu prowadzonej działalności, które są
    znacznie korzystniejsze od ofert standardowej. Ja korzystam z konta ekspert
    i za 15 PLN miesięcznie mam wszystkie przelewy za free (włącznie z ZUS i
    US).
    Pozdrawiam
    Dawid