  • 1. Data: 2002-08-08 18:46:33
    Temat: KK w Multi w Październiku
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

    jw.

    Powiedziala pani na infolinii

  • 2. Data: 2002-08-08 20:24:20
    Temat: Re: KK w Multi w Październiku
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:aiue9a$ium$1@news2.tpi.pl...
    > jw.
    >
    > Powiedziala pani na infolinii

    Z moich informacji wynika, że wprowadzą kredytową kartę VISA (classic, gold
    i platinium). Grace period zbliżony do kart BZWBK i pełne ubezp.
    Prawdopodobnie wprowadzą je jednocześnie z ofertą dla VIP-ów: Aquariuss
    Club. Szacowany termin wprowadzenia to wrzesień.

    Pozdr
    Jerry

  • 3. Data: 2002-08-08 22:52:24
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Można tylko pogratulować tak szybko rozwijającej się oferty, która już dziś
    jest bardzo szeroka.

  • 4. Data: 2002-08-08 22:59:16
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Cześć ponownie,

    To czego moim zdaniem brakuje w serwisie transakcyjnym to POCZTA WEWNĘTRZNA.
    Jest to wygodna forma kontaktu, można zapytać o konkretne transakcje na
    rachunku, złozyć drobną reklamację-tak jak dzwoniąc na infolinię.

    Cześć

  • 5. Data: 2002-08-09 12:25:45
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Prawdopodobnie wprowadzą je jednocześnie z ofertą dla VIP-ów: Aquariuss
    > Club. Szacowany termin wprowadzenia to wrzesień.

    Wiesz moze jakie beda oplaty za te karty?
    I co to ma byc ta oferta dla VIPow?

    Szymon

  • 6. Data: 2002-08-09 14:37:35
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

    to nie ja pisalem tylko sebastian albo jerry..