  • Data: 2007-01-23 13:16:23
    Temat: Re: KK w Inteligo ?
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Swietochowski wrote:

    > Jakos Citi mi sie zle kojarzy, dziurawy i wolny dostep przez internet
    > ogolnie zla renoma, wysokie koszty, jakos mi sie nie chce wierzyc
    > ze jest tak pieknie ?

    Dziurawy to fakt mieli wpadki ale przez to jeżeli chodzi o reklamację
    jest u nich bardzo przyjemnie - przynajmniej z tego co wyczytałem tutaj
    na grupie bo ja nie miałem jeszcze okazji potestować ;) Dostęp przez
    internet wolny to już zależy po prostu od Twojego łącza bo ich DC nie
    jest w Polsce tylko w Azji. Sam interface www jest jaki jest, ale powiem
    ci, że do KK wystarcza w zupełności - mówi to user multi i mbanku.
    Jedynie tak zwana "onlajnowość" tutaj kuleje ale czy to jest problem ?
    Dla mnie jak na razie nie.
    Wysokie koszty? Tak jak już napisałem dostałem KK silver-BP z minimum
    formalności 1 papier czyli ksero dowodu. W piątek miałem wizyte a w
    środę miałem kartę w domu.

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski