  • 1. Data: 2005-07-07 17:09:58
    Temat: KK w ING a podgląd w ING bankonline
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Czy ktoś mając już ING bankonline wziął kartę kredytową ING i udało mu się
    uruchomić podląd tej karty?
    Ile to trwało?
    Czy ktoś wie co oddział ma zrobić żeby karta była widoczna? Oddział który
    wydał mnie kartę skupia się głownie ma czekaniu ;(

    Bogdan B.

  • 2. Data: 2005-07-07 17:46:15
    Temat: Re: KK w ING a podgląd w ING bankonline
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    > Czy ktoś wie co oddział ma zrobić żeby karta była widoczna? Oddział który
    > wydał mnie kartę skupia się głownie ma czekaniu ;(

    Wybacz, ale nie wyreczalbym oddzialu w jego obowiazkach. Biora tam za cos
    chyba kase, prawda? Placowka nie ma kierownika, ups... menedzera swojego,
    ktory bylby tak mily i rozwiazal problem?

  • 3. Data: 2005-07-07 18:40:26
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-07-07, Bogdan B. <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Czy ktoś wie co oddział ma zrobić żeby karta była widoczna? Oddział który
    > wydał mnie kartę skupia się głownie ma czekaniu ;(

    Ja mając wcześniej dostęp do ING BankOnline jakieś 14 dni temu
    złożyłem wniosek o VISE Classic. Dwa dni temu pojawiła się
    w ING Online zaś dzień później przyszedł pin (wczoraj) i kartę odebrałem.
    Działa.

    Ogólnie wbrew opini jakię się sporadycznie tutaj trafiają poszło gładko
    i przyjemnie, żadnych zgrzytów.

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2005-07-07 18:53:09
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marcin Jurczuk wrote:

> [...]
    > złożyłem wniosek o VISE Classic. Dwa dni temu pojawiła się
    > w ING Online zaś dzień później przyszedł pin (wczoraj) i kartę

    Tzn. kartę widziałeś nawet zanim dostałeś pin i odebrałeś kartę?
    Czy to była może karta z promocji, w zamian za kartę z innego banku?

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2005-07-07 18:58:06
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Wybacz, ale nie wyreczalbym oddzialu w jego obowiazkach. Biora tam za
    > cos chyba kase, prawda? Placowka nie ma kierownika, ups... menedzera
    > swojego, ktory bylby tak mily i rozwiazal problem?

    Wybaczam ;-)
    Kierownika tam nie mają - mają dyrektora. Wyszedł ze swojej dziupli i w
    uśmiechach zapewniał że pojutrze karta będzie widoczna. To było w zeszłym
    tygodniu we wtorek.
    Mnie isteresuje żeby produkt który mam działał tak jak wiem że może działać.
    Ja nie mam zamiaru naprawiać całego banku. Tylko mały kawałek.

    Bogdan B.

  • 6. Data: 2005-07-07 18:59:17
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-07-07, Bogdan B. <b...@w...pl> wrote:

    > Tzn. kartę widziałeś nawet zanim dostałeś pin i odebrałeś kartę?
    > Czy to była może karta z promocji, w zamian za kartę z innego banku?
    >
    > Bogdan B.
    Nie - normalna na wniosek z kupą papierów (prowadzę działalność)..

    To normalne w ING, że karty są aktywne (tak mi się wydaje)
    i widoczne zanim je w łapki weźmiesz. Nawet zapytałem w
    Odziale coby było gdyby ktoś dokonał transakcji obciążających
    tą kartę (zakładam transakcję bez CVV, termin ważności łatwo
    zgadnąć :)) ... A Odziałowa na to -
    "A kto poza Panem i Pracownikami Banku zna nr. karty ??"
    Dalej nie zagłębiałem i nie starałem się tłumaczyć ..:)

    Ciekawe kto by płacił za transakcje - ja jeszcze umowy podpisanej
    nie miałem :P

    Albo to wyjątek, że mi się pojawiła wcześniej albo luka w
    bezpieczeństwie i kiedyś trafi się zdolny co weźmie linie na
    20 kPLN i wykorzysta przed podpisaniem umowy : :)

    P.S Wszystko przy założeniu, że karta była aktywna...

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 7. Data: 2005-07-07 19:07:53
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marcin Jurczuk wrote:
> [...]
    > "A kto poza Panem i Pracownikami Banku zna nr. karty ??"
    > Dalej nie zagłębiałem i nie starałem się tłumaczyć ..:)

    Dziękuję za informacje.
    Tak jako ciekawostka - kartą w promocji w zamian za kartę z innego banku nie
    daje się płacić prze dwa dni zanim nie spłacą starej karty.

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2005-07-07 19:44:25
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk"

    > To normalne w ING, że karty są aktywne (tak mi się wydaje)
    > i widoczne zanim je w łapki weźmiesz. (...)
    > Ciekawe kto by płacił za transakcje - ja jeszcze umowy podpisanej
    > nie miałem :P

    jak tak mialem pare lat temu w BZWBK24, a że to był początek grudnia
    to dokonałem nią wpłaty na Wielka Orkiestre (wpisujac lipny kod cvv2,
    chyba 666).
    Powiedzialem im o tym w banku jak odbieralem tydzien później kartę,
    ale pewnie jest tak do dzis. A obciążenie karty pojawiło się dopiero
    po miesiącu
    *** blad ***

  • 9. Data: 2005-07-08 06:49:27
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    http://skocz.pl/xkk

    Piotr Hołda

  • 10. Data: 2005-07-08 13:54:32
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Bogdan B. <b...@w...pl> wrote:

    > Czy kto? maj?c już ING bankonline wzi?ł kartę kredytow? ING i udało mu się
    > uruchomić podl?d tej karty?

    Sama karta nie ma podglądu. Trzeba otworzyć (bezpłatne) OKO, wtedy jest
    pogląd także do karty.