  • Data: 2002-02-14 09:47:21
    Temat: Re: KK - user guide ;)
    Od: Paweł P. Baran <d...@u...univ.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > profilaktycznie
    >
    > tu bym polemizowal zwlaszcza dla karty Citi :)

    Faktycznie - można chyba nawet po terminie, a i tak jest szansa, że rozliczą
    jakby było o czasie; ja miałem przypadek, że zleciłem spłatę na poniedziałek
    rano (i na pewno wcześniej nie poszło) - w niedzielę wieczorem, a chłopaki
    po paru dniach zaksięgowali to z datą piątkową, wychodząc z jak
    najsłuszniejszego założenia, że skoro przyszło do nich pierwszą
    poniedziałkową sesją eliksiru, to znaczy, że wysłane być musiało w piątek po
    zamknięciu ostatniej sesji w moim banku :-) Jest to tak miłe wspomnienie, że
    dalej tej karty (cholernie drogiej...) używam, choć miałem już zamiar
    zrezygnować :-)

    Paweł