  • Data: 2002-02-14 09:22:47
    Temat: Re: KK - user guide ;)
    Od: "pawgra" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > profilaktycznie
    >
    > tu bym polemizowal zwlaszcza dla karty Citi :)

    A to dlaczego?

    Prawie zawsze wplacam na dzien wczesniej, a niejednokrotnie
    nawet w dniu splaty, z tym, ze przelew ode mnie z banku wychodzi
    pierwszą sesją Elixiru. NIGDY (a kartę Citi mam od 3 lat) nie
    mialem problemu z tym, ze przelew nie doszedl.

    Zreszta uwazam, ze ich KK to jedyny ich dobry produkt.
    --
    pawgra
    GG: 243944