  • 21. Data: 2008-12-13 21:04:58
    Temat: Re: KK - pytań kilka
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 13, 9:52 pm, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > No dobra, już wyjaśniam, bo sam plotłem niesprawdziwszy: obadać stan
    > karty (czyli to co Polbank pokazuje, a wiela tego i tak nie ma) można
    > nawet pod Epiphany.

    No proszę, czyli jednak potrafią...
    Swoją drogą, jak praktyczne jest noszenie kilku kk w portfelu? Albo
    inaczej, jak upierdliwa jest spłata, gdy korzysta się z kilku kart
    jednocześnie?
    Bo mam wrażenie, że spore grono userów tutaj posiada całą paletę kart.

  • 22. Data: 2008-12-13 21:08:20
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 13 Dec 2008 20:53:59 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Jak to aktywować? Kartę Polbanku aktywowałeś przez telefon?
    > Ten bank akurat przysyła karty aktywne (co uważam za dziwowisko, nawet
    > jeśli idzie poleconym).

    Nie mam pod ręką papierów ale na 100% z tym co w nich było musiałem
    zadzwonić i aktywować. Mówisz, że aktywowałem już aktywną kartę? Nie
    próbowałem nią płacić przed telefonem.

    --
    Kojer

  • 23. Data: 2008-12-13 21:11:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > Na początek w takich przypadkach dają limit 2-3 tys., ale co rok
    > podwyższają.

    ... i już za 10 lat można mieć taki limit jak gdzie indziej (Multi,
    Millenium) dają w zasadzie "na gębę".

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2008-12-13 21:15:19
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

> [...]

    Nie mam pod ręką papierów ale na 100% z tym co w nich było musiałem
    zadzwonić i aktywować. Mówisz, że aktywowałem już aktywną kartę? Nie

    Od innych też chcieli aktywacji
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _thread/thread/6784362e8128426c/f7ac83a4775ea465#f7a
    c83a4775ea465

    --
    Kojer

  • 25. Data: 2008-12-13 21:28:41
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 13 Dec 2008 22:15:19 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Nie mam pod ręką papierów ale na 100% z tym co w nich było musiałem
    > zadzwonić i aktywować. Mówisz, że aktywowałem już aktywną kartę? Nie
    > próbowałem nią płacić przed telefonem.

    Hmm a jak ja moją dostałem to przedzwoniłem i spytałem co dalej. Pani mi
    powiedziała com powyżej napisał. Poszła w internecie od pierwszego
    strzału.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 26. Data: 2008-12-13 21:31:32
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 13 Dec 2008 22:11:20 +0100, Mithos napisał(a):

    > ... i już za 10 lat można mieć taki limit jak gdzie indziej (Multi,
    > Millenium) dają w zasadzie "na gębę".

    No to voila, można iść to Multi czy gdzieś tam. Jak ktoś wydaje 3-
    krotność miesięcznej pensji w każdym miesiącu to pewnie dla niego ważne.
    Dla mnie -- nieistotne.

  • 27. Data: 2008-12-13 21:36:00
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 13 Dec 2008 21:28:41 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Hmm a jak ja moją dostałem to przedzwoniłem i spytałem co dalej. Pani mi
    > powiedziała com powyżej napisał. Poszła w internecie od pierwszego
    > strzału.

    No to dziwność, może dla ciebie mają specjalne procedury ;). Wysyłanie
    aktywnej karty jest lekkim przegięciem.

    --
    Kojer

  • 28. Data: 2008-12-13 21:52:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 13 Dec 2008 04:28:31 -0800 (PST), Bungiel
    <d...@g...com> wrote:

    >Mam nadzieję, że dobrze wyciąłem. Co w takim razie do zakupów
    >zagranicznych?

    To zależy od tego, jak bardzo masz ciśnienie na kasę. Ja uzywam Citka,
    bo mi sie nei chce trzymac kilku kart i pamiętac o spłacaniu ich.
    Istotnie, mam zazwyczaj gorsze kursy, jednak bez przesady - kilka razy
    na rok mogę zapłacić trochę więcej...
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 29. Data: 2008-12-13 22:12:39
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-12-13, Bungiel <d...@g...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > jednocześnie?
    > Bo mam wrażenie, że spore grono userów tutaj posiada całą paletę kart.

    1. Dostaję wyciąg na maila.
    2. Ustawiam przelew z datą przyszłą (dzień spłaty), na kwotę spłaty

    I już. :) Średnio 5 minut raz na miesiąc.
    W czym widzisz problem?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 30. Data: 2008-12-13 22:18:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-12-13, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    [...]

    > No to voila, można iść to Multi czy gdzieś tam. Jak ktoś wydaje 3-
    > krotność miesięcznej pensji w każdym miesiącu to pewnie dla niego ważne.
    > Dla mnie -- nieistotne.

    Dwukrotność dochodów to jednak by się przydała. Przy założeniu, że większość
    operacji robi się kartą (Citi można przecież płacić za rachunki), to limit
    w wysokości 2/3 dochodów (jak w moim przypadku) powoduje, że musze spłacać
    kartę przed terminem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl