  • 11. Data: 2006-04-05 18:27:35
    Temat: Re: KK na wymian
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > ING

    Chcę rezygnacji z poprzedniej karty - na piśmie w ciągu dwóch miesięcy od
    wydania ich karty. Właśnie dzowniłem.
    Nie wiem jak to weryfikują, ale dziwnie to wygląda.

  • 12. Data: 2006-04-05 22:46:38
    Temat: Re: KK na wymianę
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Arek napisał(a):
    > Za ubezp. ekstra i samej karty to już chcą 0.65% limitu.

    Nie limitu, tylko salda zadłużenia. I to ubezpieczenie jest obowiązkowe,
    co powoduje, że ta karta jest bardzo droga w użyciu. Jeśli się mylę to
    niech mnie ktoś poprawi.

    --
    Dawid

  • 13. Data: 2006-04-06 03:57:19
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SQLwysyn wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:e0vi89$rv1$1@inews.gazeta.pl...

    To akurat za darmo, nie ma opłaty rocznej.

  • 14. Data: 2006-04-06 04:34:25
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Dawid Kulbicki napisał(a) w wiadomości: ...

    >Nie limitu, tylko salda zadłużenia. I to ubezpieczenie jest obowiązkowe,
    >co powoduje, że ta karta jest bardzo droga w użyciu. Jeśli się mylę to
    >niech mnie ktoś poprawi.

    No tak, napisano salda. Nie napisano, że obowiązkowe. Zresztą jak kolegę
    omamili to zapłaci :)
    Inna informacja: limit gotówkowy to płowa bezgotówkowego.

    Arek

  • 15. Data: 2006-04-06 04:46:15
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Znalazłem jednak inny ciekawy kwiatek:

    Zastrzeżenie karty
    W przypadku zgubienia bądź kradzieży bez opłat
    Inne przypadki 50 PLN

    Np.: pojawia się szereg nie twoich transakcji, reklamacja + zastrzżenie
    karty i 50zł do tyłu?

    Arek

  • 16. Data: 2006-04-06 04:55:03
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:
> [...]
    > Inne przypadki 50 PLN
    >
    > Np.: pojawia się szereg nie twoich transakcji, reklamacja + zastrzżenie

    Raczej nie o to chodzi.
    Nie twoje transakcję sugerują, może nie fizyczną kradzież karty, ale
    kradzież, albo numeru, abo zapisu magnetycznego.

    Pod te inne przypadku wrzuciłbym zastrzeżenie karty przez bank z powodu
    np. przekraczania limitu, brak spłaty itp itd.

  • 17. Data: 2006-04-06 05:00:16
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > To akurat za darmo, nie ma opłaty rocznej.

    Moja babcia miala takie powiedzenie 'za darmo to boli gardlo'.
    Bank NIC za darmo nie oferuje, bo na tym nie zarabia. Jak nie jawnie, to w
    ukrytej formie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 18. Data: 2006-04-06 08:36:49
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 5 Apr 2006 20:27:35 +0200, zycie_po_zyciu napisał(a):

    > Chcę rezygnacji z poprzedniej karty - na piśmie w ciągu dwóch miesięcy od
    > wydania ich karty. Właśnie dzowniłem.
    > Nie wiem jak to weryfikują, ale dziwnie to wygląda.

    mi nic o tym nie mówili, zbaczymy co będzie w umowie

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 19. Data: 2006-04-07 01:52:14
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SQLwysyn wrote:

> [...]
    >
    > Moja babcia miala takie powiedzenie 'za darmo to boli gardlo'.
    > Bank NIC za darmo nie oferuje, bo na tym nie zarabia. Jak nie jawnie, to

    To zależy komu daje i gdzie na tym zarabia.
    Mi daje za darmo, zarabia na prowizji.

  • 20. Data: 2006-04-07 04:19:07
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > To zależy komu daje i gdzie na tym zarabia.
    > Mi daje za darmo, zarabia na prowizji.

    Radziłbym się nauczyc czytać. Szczególnie regulaminy bankowe w zakresie kart
    kredytowych.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt