  • 1. Data: 2006-04-04 20:18:31
    Temat: co mozna wynegocjowac w Kredyt Banku
    Od: "beka-sky" <c...@i...net.pl>

    witam

    zamierzam wziasc tam kh
    wiem ze mozna z nimi gadac
    udalo sie tam komus wynegocjowac cos pozadnego ?

    dzieki z gory za podpowiedzi
    --
    ________
    beka-sky |

  • 2. Data: 2006-04-05 21:14:21
    Temat: Re: co mozna wynegocjowac w Kredyt Banku
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 04-04-2006 o 22:18:31 beka-sky <c...@i...net.pl> napisał:

    > witam
    >
    > zamierzam wziasc tam kh
    > wiem ze mozna z nimi gadac
    > udalo sie tam komus wynegocjowac cos pozadnego ?

    Udało.
    Dużo zależy od oddziału.

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://www.opera.com/mail/

  • 3. Data: 2006-04-13 11:12:39
    Od: "dran" <j...@e...ii.uj.edu.pl.tousun>

    "jooseff" <j...@w...pl> wrote in message

    > Udało.
    > Dużo zależy od oddziału.
    >

    > --
    > Jooseff

    A cos konkretnie?

    JD

  • 4. Data: 2006-04-19 15:12:33
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 13-04-2006 o 13:12:39 dran <j...@e...ii.uj.edu.pl.tousun> napisał:

    > A cos konkretnie?
    >
    > JD

    Konkretnie to parę drobiazgów po 10 miesiącach spłacania (np. zamiana na
    raty malejące bez opłat - mimo,że w umowie stało co innego). Po półtora
    roku na hasło: zmieniam bank - dostałem info o obniżeniu marży, tak, że
    wtej chwili w złotych mam 5,30%.
    Na dzień dobry daje radę uszczknąć coś z marży, zmienić nastawienie do
    zdolności kredytowej - mnie np. bardzo pomogli - mam DG na ryczałcie, więc
    w większości banków jestem niewiarygodny. Ale podkreślam, duuużo zależy od
    oddziału (w jednym wówczas mnie zbyli, w drugim zebrało się konsylium,
    które móżdżyło co zrobić, żebym wyszedł zadowolony).