  • 1. Data: 2006-04-04 22:35:45
    Temat: KK na wymianę
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Może ktoś ma aktualne dane bo nie mam czasu na poszukiwania.

    Które banki wydadzą kredytówkę (musi być MasterCard) na podstawie
    ostatnich wyciągów i za darmo w pierwszym roku. Karta musi być
    bezkosztowa, tzn. żadnych stałych opłat miesięcznych.
    Invest Bank już chyba nie ma promocji.

    --
    Dawid

  • 2. Data: 2006-04-04 22:37:22
    Temat: Re: KK na wymianę
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Dawid Kulbicki napisał(a):
> [...]
    > ostatnich wyciągów i za darmo w pierwszym roku. Karta musi być
    > bezkosztowa, tzn. żadnych stałych opłat miesięcznych.

    I odpada BPH, bo tam już mam kartę.

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-04-05 04:28:07
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Dawid Kulbicki" <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl> napisał w
    wiadomości news:e0usbv$lve$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > ostatnich wyciągów i za darmo w pierwszym roku. Karta musi być
    > bezkosztowa, tzn. żadnych stałych opłat miesięcznych.

    To znaczy, że szukasz karty:
    - bez opłat
    - bez oprocentowania
    - bez opłaty rocznej?

    Tak to tylko w Erze ci dobiorą ...
    A nie chciałbyś może, by bank ci dopłacał za to, że łaskawie uzywasz jego
    kartę ?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2006-04-05 04:49:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SQLwysyn wrote:
    > A nie chciałbyś może, by bank ci dopłacał za to, że łaskawie uzywasz
    > jego kartę ?

    oprócz tego dorzucił jeszcze ubezpieczenie towarów przed kradzieżą lub
    zniszczeniem kupionych za pomocą karty, gwarancję 12 miesięcy na
    produkty zakupione za pomocą karty jeśli gwarancja producenta jest
    krótsza, ubezpieczenie na życie w podróży, ubezpieczenie bagażu,
    ubezpieczenie wynajętego samochodu, zniżkę przy płatności kartą na
    stacjach benzynowych, 24 h pomoc drogową, i 0% przez pierwszy rok.

    Tyle mi się udało przeczytać rzucając pobieżnie okiem na to co daje mi
    bank wydając mi kartę kredytową.

  • 5. Data: 2006-04-05 08:22:45
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 05 Apr 2006 00:35:45 +0200, Dawid Kulbicki napisał(a):

    > Które banki wydadzą kredytówkę (musi być MasterCard) na podstawie
    > ostatnich wyciągów i za darmo w pierwszym roku. Karta musi być
    > bezkosztowa, tzn. żadnych stałych opłat miesięcznych.

    ING

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 6. Data: 2006-04-05 09:01:58
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    SQLwysyn napisał(a):
    > To znaczy, że szukasz karty:
    > - bez opłat

    Tak

    > - bez oprocentowania

    Nic takiego nie mówiłem. Nie korzystam z kredytu, więc oprocentowanie
    może być dowolne.

    > - bez opłaty rocznej?

    Tak

    > Tak to tylko w Erze ci dobiorą ...
    > A nie chciałbyś może, by bank ci dopłacał za to, że łaskawie uzywasz
    > jego kartę ?

    Akurat jest wiele ofert spełniających w/w warunki, ale nie zbyt dużo w
    uproszczonej procedurze wydawania.

    --
    Dawid

  • 7. Data: 2006-04-05 09:02:56
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Michał Dąbrowski napisał(a):

    > ING

    Tu akurat mam VISE więc może być kłopot z wydaniem MC. Może coś jeszcze?

    --
    Dawid

  • 8. Data: 2006-04-05 17:24:48
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Dawid Kulbicki napisał(a) w wiadomości: ...

    >I odpada BPH, bo tam już mam kartę.

    MC Nordea Aspiracje Standard, na razie promocja.
    Wg znajomego dadzą na zaświadczenie o zarobkach lub pod lokatę roczną
    w wys. 125% (!) limitu. Czy dadzą na podstawie historii trzeba zapytać.
    Do tego jakieś ubezpieczenie podróżne darmo.
    Za ubezp. ekstra i samej karty to już chcą 0.65% limitu.

    Arek

  • 9. Data: 2006-04-05 17:34:11
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 10. Data: 2006-04-05 18:27:19
    Temat: Re: KK na wymian
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > ING

    Chcę rezygnacji z poprzedniej karty - na piśmie w ciągu dwóch miesięcy od
    wydania ich karty. Właśnie dzowniłem.
    Nie wiem jak to weryfikują, ale dziwnie to wygląda.