  • 1. Data: 2006-04-04 19:55:02
    Temat: deutsche bank - porażka
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chciałbym przestrzec wszystkich, którzy zamierzają korzystać z usług deutsche
    bank poprzez ich &#8222;serwis&#8221; internetowy. Kiedy kilka lat temu zakładałem
    tam konto
    było wszystko ok. działało super, bez bajerów ale logicznie i solidnie.
    Ostatnimi czasami niestety wszystko się zmieniło, np. zlecenia zaczynały się
    wykonywać nie w sposób chronologiczny, tzn. jeśli rozwiązuje najpierw lokatę a
    potem robie przelew to dotychczas najpierw rozwiązywała się lokata a potem robił
    przelew, a teraz jest to zupełnie losowe. Nagminnie znikają informację o
    wykonywanych operacjach, np. gdy zostanie odrzucony przelew (z powodu braku
    środków), a następnie tego samego dnia wykona się następny przelew na to samo
    konto, z tą samą kwotą i tym samym tytułem przelewu, to znika informacja o
    odrzuconym przelewie. Dopiero interwencja telefoniczna pomaga i pojawia się na
    liście (pewnie fachowcy tego profesjonalnego banku robią updaty ręczenie w sqlu.
    ;) To było by jeszcze nic, ale dzisiaj to już przegięli. Przez weekend była
    jakaś konserwacja systemy czy coś w tym stylu. Dzisiaj tak, przelew z jednego
    konta w db-24 na drugie działa, potem dwa zlecenia założenia lokat i 2 przelewy
    na zewnątrz, zrealizowane zupełnie losowo w ten sposób, że na mniejsza kwotę
    zlecenie założenia lokaty zostało odrzucone, jeden przelew zrealizowany, drugi
    nie, na większa kwotę lokata zrealizowana z tym, że pojawia się na liście lokat
    z kwota lokaty równą zero &#61514;. Porażka kompletna. Do tego mam konto na siebie i
    żonę, dotychczas pokazywały się dwa imiona i nazwisko na każdym wydruku (jako
    właściciel rachunku), dzisiaj widnieje tylko imię żony, może przestałem być
    właścicielem. Pani na infolinii jest bezradna (nie dziwię się jej) i mówi, że
    dopiero jutro da się cos zrobić. Ogólnie porażka kompletna i lekceważenie
    klienta. Tak, że jeszcze raz stanowczo odrazam.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

    PS
    Możecie polecić jakiś fajny bank do prowadzenia ror i rachunku firmy, musi mieć
    obsługę przez internet która działała by nie tylko pod windows i jakieś normalne
    zabezpieczenia a nie proszę wpisac literke 4, 8 i 12 ;)

  • 2. Data: 2006-04-04 20:52:00
    Temat: Re: deutsche bank - pora?ka
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > normalne
    > zabezpieczenia a nie proszę wpisac literke 4, 8 i 12 ;)

    Tak mi Multibank przyszedl do glowy. Akurat sam korzystam i z kontem
    osobistym i firmowym.
    Obsluga via internet jest ok. Ja korzystam z Firefoxa i nigdy zadnych
    problemów.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 3. Data: 2006-04-04 21:32:27
    Temat: Re: deutsche bank - porażka
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Krzysiek napisał(a):

    > Możecie polecić jakiś fajny bank do prowadzenia ror i rachunku firmy, musi mieć
    > obsługę przez internet która działała by nie tylko pod windows i jakieś normalne
    > zabezpieczenia a nie proszę wpisac literke 4, 8 i 12 ;)

    To mi przypomina BPH i ich kretyńskie logowanie do systemu :(

    Jeszcze z rok i logowanie będzie trwało z godzinę. Najpierw trzeba będzie
    podać losowo generowane litery z hasła, potem do tego przyjdzie sms, jeden
    z kodów z karty jednorazowej a potem trzeba będzie w ciągu 10 sekund
    przyłożyć kciuk do czytnika linii papilarnych. Na koniec powinien zadzwonić
    konsultant i zadać szereg pytań sprawdzających.

    Jeżeli ktoś twierdzi, że to ma na celu poprawę bezpieczeństwa to powinien
    błyskawicznie ustawić się po zasiłek dla bezrobotnych a nie robić sobie
    jaja z klientów bo dla nich to żadne zabezpieczenie tylko utrudnienie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2006-04-04 21:55:52
    Od: Paweł <65656@(wywal_to)gazeta^^^o^^^.pl>

    a ja polecam Volkswagen Bank
    http://www.vwbankdirekt.pl

    maja tam konto firmowe i prywatne
    ja jestem zadowolony
    Pawel

  • 5. Data: 2006-04-04 22:11:13
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > To mi przypomina BPH i ich kretyńskie logowanie do systemu :(

    Ale w BPH tylko logowanie, gdyż dalej może być już znacznie lepiej, bo do
    autoryzacji zleceń dopuszczają certyfikat kwalifikowany, a wtedy na sms
    czekać nie trzeba. Kto wie czy w przyszłości nie będzie możliwości logowania
    z użyciem certyfikatu i czy sam certyikat nie będzie uważany za 'normalny'.
    Szczególnie w przypadku firm.

  • 6. Data: 2006-04-04 22:40:30
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    K.K. napisał(a):

    > Ale w BPH tylko logowanie, gdyż dalej może być już znacznie lepiej, bo do
    > autoryzacji zleceń dopuszczają certyfikat kwalifikowany, a wtedy na sms
    > czekać nie trzeba.

    Trzeba czekać jak się robi przelew :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2006-04-05 20:39:34
    Od: "Krzysztof" <c...@p...onet.pl>

    > Możecie polecić jakiś fajny bank do prowadzenia ror i rachunku firmy, musi mieć
    > obsługę przez internet która działała by nie tylko pod windows i jakieś normalne
    > zabezpieczenia a nie proszę wpisac literke 4, 8 i 12 ;)

    Witam imiennika - czy w końcu dokonałeś wyboru? Ja rozważam multibank:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=41081711

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2006-04-06 07:48:35
    Od: k...@p...onet.pl

    > Witam,
    > Chciałbym przestrzec wszystkich, którzy zamierzają korzystać z usług deutsche
    ciach,

    To znowu ja, ciąg dalszy opowieści o banku z kraju w którym w zimie
    wypożyczalnie pożyczają auta z letnimi oponami :)

    Tak wiec dla przypomnienia po ekstra zmianach w systemie informatycznym db-24,
    lokaty przez internet zakładane są w sposób losowy albo na kwotę 0 złotych, oraz
    na wydrukach pokazuje się nazwisko tylko jednego (losowo wybranego) właściciela
    konta.

    Po mojej interwencji na info lini, wczoraj otrzymałem telefon, ze już wszystko
    będzie dobrze (z lokatami), oraz że problem z właścicielem konta jest
    rozwiązywany. Pani była miła i przepraszała, że tak jest, do tego nie mam
    zastrzeżeń. Dzwoniłem także do oddziału, w sprawie nieprawidłowego wyświetlania
    właściciela konta, ale niestety pani miała oddzwonić, ale nie oddzwoniła.

    Niestety zapewnienia Pani z infolini okazały się nieprawda, zlecenie założenia
    lokaty z 4 kwietnia jak wisi tak wisiało, nowe zlecenie założone wczoraj do
    dzisiaj wisi i nic się z nim nie dzieje. Dzwoniłem znowu na infolinie i mają
    sprawdzać, co się dzieje i oddzwonić.

    Naprawdę za około 40 PLN miesięcznie poziom usług jest niesłychanie wysoki :)

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 9. Data: 2006-04-06 08:09:59
    Od: Alejandro <p...@g...itditpole.pl>

    Potwierdzam iż DB jest beznadziejne. Dodatkowo dokładam słabą obsługę
    telefoniczną i co tu dużo ukrywać bardzo szybko od nich uciekłem do
    Multibanku, powiem szczerze że nawet mnie ta podwyżka osatnia w Multibanku
    nie zdenerwowała, za jakość trzeba płacić. Gorąco polecam Multi dla
    mających dosyć Deutsche Bank (choć trzeba im oddać sporą sieć bankomatów
    Niemczech gdzie kasę można wybrać bez prowizji, no i ten design oddziałów
    dla mnie najładniejszy, ale nic to bank jest do "bankowania" ;) a nie
    oglądania.

    Pozdrawiam
    Alejandro

  • 10. Data: 2006-04-06 20:58:38
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Alejandro"
> [...]
    > można wybrać bez prowizji, no i ten design oddziałów dla mnie
    > najładniejszy, ale nic to bank jest do "bankowania" ;) a nie

    pozwolę się nie zgodzić z tą beznadziejnością - wszystko zależy do
    czego
    danego banku używasz. Ponieważ mam tam rachunek bezpłatny i karty VE
    tez dają za darmo to używamy (z rodziną) kart VE - głównie za granicą
    ponieważ mają darmowe bankomaty i dobre przeliczniki w wielu krajach

    A druga funkcja DB to obsługa moich PZ - za darmo, a nie po 2 zl jak w
    Fortisie
    Telefonicznych zlecen nie uzywam, zlecen stalych w DB tez nie,
    wiec narzekac nie mogę; a do innych rzeczy mam inen banki :-)
    *** blad ***