  • 1. Data: 2006-04-04 22:53:45
    Temat: Karta przedpłacona lub coś w rodzaju konta.
    Od: "Tomek" <n...@m...pl>

    Czy jest w jakimś banku możliwość wykupienia karty przedpłaconej
    lub czegoś podobnego? Z możliwością sprawdzania stanu przez internet
    oraz mozliwością wypłaty w bankomacie. Dodatkowo aby była
    możliwość wpłaty gotówki tak jak na normalne konto.

    Mam kartę przedpłaconą z BZWBK ale nie ma tam możliwości
    sprawdzania konta przez internet.

  • 2. Data: 2006-04-04 23:04:04
    Temat: Re: Karta przedpłacona lub coś w rodzaju konta.
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > oraz mozliwością wypłaty w bankomacie. Dodatkowo aby była
    > możliwość wpłaty gotówki tak jak na normalne konto.

    Rozwiązaniem mogłyby być karty przedpłacone ING, ale musisz założyć
    sobie także bezpłatne Otwarte Konto Oszczędnościowe (przechowywanie na
    nim pieniędzy nie jest wymagane). Historia dostępna w Internecie nie
    obejmuje blokad, a tylko transakcje już rozliczone.

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-04-05 06:43:49
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e0usvq$ih6$1@news.interia.pl, *Tomek* wrote:
> [...]
    > możliwość wpłaty gotówki tak jak na normalne konto.
    >
    > Mam kartę przedpłaconą z BZWBK ale nie ma tam możliwości

    http://www.allekarta.pl <- tez rodzaj karty przedplaconej ale masz mozliwosc
    podgladu konta przez internet.

    --
    darnok

  • 4. Data: 2006-04-05 07:19:41
    Od: "Tomek" <n...@m...pl>

    > http://www.allekarta.pl <- tez rodzaj karty przedplaconej ale masz
    > mozliwosc

    Chodzi mi o rodzaj konta bez wypelniania wniosku, bez podawania danych.
    Zalezy mi tylko na tym aby mozna bylo podejrzec konto przez internet.
    Oraz mozliwosc wyplaty gotowki w bankomacie lub ostatecznie przy okienku
    w banku.

  • 5. Data: 2006-04-05 11:30:08
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Tomek napisał:
    > Chodzi mi o rodzaj konta bez wypelniania wniosku, bez podawania danych.
    > Zalezy mi tylko na tym aby mozna bylo podejrzec konto przez internet.

    Jedno wyklucza drugie. Tak se ne da.

    K.