  • 1. Data: 2005-07-04 19:28:02
    Temat: KK - mbank
    Od: "adrlo" <a...@n...com>

    Witam!

    Mam dosc zawile pytanie. Otoz wykorzystalem caly limit na karcie,dostalem
    juz wyciag, zostalo mi jeszcze 14 dni do splaty. Nie mam w tej chwili calej
    kwoty na splate poniewaz jestem przed wyplata, a zalezy mi by cos kupic
    placac KK i miec odroczony termin platnosci.
    Czy moge splacic np. 1/4 limitu w tej chwili, kupic to co chce, placac KK
    (na ta rzecz 1/4 limitu mi wystarczy), a za tydzien splacic pozostale 3/4
    karty, a ten nowy zakup bedzie na nowy okres i splace go za miesiac.
    Oczywiscie chodzi o to by bylo to potraktowane jakos splata w GP.
    Reasumujac czy mozna splacic w czesciach limit przed okresem splaty i bedzie
    to potraktowane jako splata w GP. Czy moze tylko pierwsza splata sie liczy?
    Nie wiem jak to dokladnie wytlumaczyc, by wszyscy zrozumieli :/

    pozdrawiam
    adrlo

  • 2. Data: 2005-07-04 19:32:21
    Temat: Re: KK - mbank
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "adrlo" <a...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > splata sie liczy?
    > Nie wiem jak to dokladnie wytlumaczyc, by wszyscy zrozumieli :/

    Mozesz zrobic tak jak planujesz. Splaty przed koncem okresu
    bezodsetkowego "sumuja sie". Zwroc tylko uwage, ze w przypadku splaty,
    limit nie odnawia sie chyba od razu, a dopiero nastepnego dnia po
    wplywie srodkow na rachunek karty.

    marekz

  • 3. Data: 2005-07-04 19:48:49
    Od: "adrlo" <a...@n...com>

> [...]
    > "sumuja sie". Zwroc tylko uwage, ze w przypadku splaty, limit nie odnawia
    > sie chyba od razu, a dopiero nastepnego dnia po wplywie srodkow na

    Rewelacja! Dzieki za odpowiedz!

    pozdrawiam
    adrlo

  • 4. Data: 2005-07-04 19:50:12
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    adrlo <a...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > to potraktowane jako splata w GP. Czy moze tylko pierwsza splata sie liczy?
    > Nie wiem jak to dokladnie wytlumaczyc, by wszyscy zrozumieli :/

    Jezeli masz zadluzenie na karcie 2000 zl i termin platnosci np. 16 kazdego
    miesiaca, to do 16 wlasnie zadluzenie mozesz wplacac nawet 50 czesciach; aby
    jednak karta w danym okresie rozliczenieowym byla splacona w calosci, musisz
    sie zmiescic do 16-go.
    Po kazdorazowej wplacie mozesz korzystac ze srodkow zaksiegowanych po tejze
    wplacie.

    Na wszelki wypadek przyklad: Zadluzenie 2000 zl na wyciagu z 20 czerwca,
    wplacasz 24 czerwca 600 zl, 29 kupujesz towar za 580 zl, to splaty
    zadluzenia w calosci zgodnie z wyciagiem z 20/06 pozostaje 1400 zl.

  • 5. Data: 2005-07-04 20:08:29
    Od: "adrlo" <a...@n...com>

> [...]
    > wplacasz 24 czerwca 600 zl, 29 kupujesz towar za 580 zl, to splaty
    > zadluzenia w calosci zgodnie z wyciagiem z 20/06 pozostaje 1400 zl.

    Dzieki, wlasnie dokladnie o tego typu sytuacje mi chodzilo czy moge sobie
    splacac w czesciach zadluzenie, zeby wszystko bylo traktowane jako
    bezodsetkowe jezeli splace cala kwote z wyciagu przed terminem splaty, a
    jednoczesnie bede mogl korzystac z karty juz na nastepny okres.

    pozdrawiam
    adrlo

  • 6. Data: 2005-07-04 20:59:13
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>

> [...]
    > bezodsetkowe jezeli splace cala kwote z wyciagu przed terminem splaty, a
    > jednoczesnie bede mogl korzystac z karty juz na nastepny okres.

    W niektórych bankach (BZWBK - na pewno, nie wiem czy w innych też, ale
    myślę, że tak) zwrot na kartę również jest traktowany jako spłata
    zadłużenia.

    Michał M

  • 7. Data: 2005-07-05 05:49:05
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

> [...]
    bedzie
    > to potraktowane jako splata w GP. Czy moze tylko pierwsza splata sie

    jesli dobrze pamietam, to w mbanku istnieje cos takiego jak limit operacji
    miesiecznych, radze sprawdzic ile jeszcze mozesz wydac w tym miesiacu - jest
    to dostepne na stronie www po zalogowaniu sie - bo moze sie okazac ze ta 1/4
    o ktorej piszesz to wiecej niz mozesz wydac do konca miesiaca, a to
    oznaczalo by, nie warto

  • 8. Data: 2005-07-05 19:14:55
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Krab napisał(a):
> [...]
    > to dostepne na stronie www po zalogowaniu sie - bo moze sie okazac ze ta 1/4
    > o ktorej piszesz to wiecej niz mozesz wydac do konca miesiaca, a to

    Ale to można sobie samemu zmienić

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica