  • 1. Data: 2005-07-04 17:53:01
    Temat: Kredyt hipoteczny
    Od: "dominik" <d...@i...pl>

    Jaka jest szansa na kredyt hipoteczny, oraz ewentualnie w jakiej
    wysokosci moglbym go uzyskac od "jakiegos z Banku" (no wlasnie, od
    jakiego, gdzie najkorzystniej?) przy udokumentowanych dochodach w
    wysokosci netto okolo 1020 zl??
    Dodam, ze "mam na koncie" 32 lata.
    Aha, jeszcze jedno: czy moglbym ewentualnie starac sie o kredyt wraz ze
    swoimi rodzicami (ojciec emeryt 63 lata, matka rencistka 62 lata). Z
    gory dzieki za sugestie. pozdrawiam

    P.S. Chcialbym dodac, ze na utrzymaniu mam 8-letniego synka, oraz
    bezrobotna zone.
    A moze macie jakies inne propozycje dla mnie??

  • 2. Data: 2005-07-04 18:22:53
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dominik <d...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > bezrobotna zone.
    > A moze macie jakies inne propozycje dla mnie??

    Polecam EXPENDERA, doradza Ci uczciwie bez sciemy (tzn. ja mam z nimi dobre
    doswiadczenie)

  • 3. Data: 2005-07-04 19:17:53
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > Polecam EXPENDERA, doradza Ci uczciwie bez sciemy (tzn. ja mam z nimi
    dobre
    > doswiadczenie)

    Nie znam ich ale pisali na grupie że osobiście w bankach można dostać lepszą
    ofertę i niekiedy promują gorszą ofertę.

  • 4. Data: 2005-07-04 19:33:54
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin_P. <n...@o...pl> napisał(a):

    > dobre
    >
    > Nie znam ich ale pisali na grupie że osobiście w bankach można dostać
    lepszą
    > ofertę i niekiedy promują gorszą ofertę.

    To pozostaje jeszcze Open Finance

  • 5. Data: 2005-07-05 08:51:48
    Od: "XT600" <t...@w...pl>

> [...]
    > wysokosci netto okolo 1020 zl??
    > [...] na utrzymaniu mam 8-letniego synka, oraz bezrobotna zone.

    szczerze? To przy 1020zł i 3 osobach na utrzymaniu szansy raczej nie ma.
    Chyba ze oprócz wspomnianych dochodów posiadacie jakies inne _regularne_
    zrodla ktorymi przekonasz bank... w gre wchodzily by tylko takie banki o
    ktorych kilka dni temu pisano na grupie. tzn ktore licza zdolnosc kredytowa
    na podstawie oswiadczenia kredytobiorcy... Ale to moze byc sliska sprawa...
    oprocentowanie i warunki pewnie zabijaja...
    ps.
    O ile pamietam przy liczeniu zdolnosci kredytowej nie sa uwzgledniane
    zasilki dla bezrobotnych, alimenty itp...

    pozdro
    tomek.

  • 6. Data: 2005-09-21 11:43:41
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    n...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):

    > Polecam EXPENDERA, doradza Ci uczciwie bez sciemy (tzn. ja mam z nimi dobre
    > doswiadczenie)

    ja zle. nieobiektywne doradztwo, a jak juz sam wynalazlem najlepszy dla
    kredyt i przyszedlem z nim do nich po moje 100,00 PLN :), to okazalo
    sie, ze wniosek przez nich zlozony bedzie z wyzsza prowizja niz w
    oddziale banku. dziekuje, nie. i kazdemu odradzam.

    pozdrawiam,
    --
    Konrad

  • 7. Data: 2005-09-28 09:24:18
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <dgrh1d$3nt$2@inews.gazeta.pl>, --- konrad --- wrote:

    > ja zle. nieobiektywne doradztwo, a jak juz sam wynalazlem najlepszy dla
    > kredyt i przyszedlem z nim do nich po moje 100,00 PLN :), to okazalo
    > sie, ze wniosek przez nich zlozony bedzie z wyzsza prowizja niz w

    Dobrze wiedziec.
    A czy jest ktos na grupie kto mial do czynienia z Xelionem ?
    Ladnie mowia i ladnie wygladaja, a co pod dywanem ?
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl