  • 1. Data: 2005-07-04 15:25:27
    Temat: Atrakcyjna oferta: konta i kredyty przez internet, wycieczki i porady prawne! Zapraszam!
    Od: "Michał Meger" <y...@p...onet.pl>

    Witam!

    Już dziś skorzystaj ze wspaniałej okazji założenia konta,
    zamówienia karty kredytowej czy aplikowania o kredyt przez internet!
    A może chcesz wyjechać na wycieczkę albo potrzebujesz porady
    prawnej?
    Wystarczy, że wyślesz do mnie e-maila pod adres:

    y...@p...onet.pl

    Następnie prześlę Ci adres mojej strony, gdzie będziesz mógł wybrać ofertę
    dopasowaną do Twoich potrzeb oraz wypełnić wnioski o te oraz inne produkty.

    Pozdrawiam i zapraszam do promocji.
    Michał Meger.