  • 1. Data: 2007-06-18 11:10:52
    Temat: KK dla nie pracującego studenta? Gdzie przenieśc KK Mbank Orange?
    Od: grzechu <g...@g...com>

    Witam, jestem studentem, nie osiagam stałych dochodów. Mbank przyznał
    mi Kartę Visa Orange z limitem 2000 pln. Chcialbym ją przenieś do
    innego banku. Który bank nie bedzie wymagał ode mnie formalnego
    osiagania dochodów? dzwoniłem do raiffasen banku - jedna kobitka mówi,
    ze nie trzeba pracowac aby przeniesc karte, druga cos przeciwnego.
    ktos moze to przerabiał? Gdzie student nie pracujący moze przenieśc/
    otrzymac KK?
    Pozdrawiam grupe!

  • 2. Data: 2007-06-18 12:28:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > ze nie trzeba pracowac aby przeniesc karte, druga cos przeciwnego.
    > ktos moze to przerabiał? Gdzie student nie pracujący moze przenieśc/

    a dlaczego chcesz ja przenosic?
    kazdy bank bedzie wymagal wpisania na wniosku zrodla stalych dochodow
    chociaz nie musi tego sprawdzac...

    proponuje:
    ciesz sie kk, ktora dostales, bo wielu, ktorzy maja stale dochody lub
    prowadza dz. gosp. nie ma na nia szans, a jak bedziesz zarabial to wtedy
    pomyslisz o przeniesieniu

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-06-18 12:38:28
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "grzechu" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    W Mille nie powinni nawet pytać o źródło dochodów. W ING zadeklarujesz i
    nikt tego nie sprawdzi (możesz zadeklarować własną d-g względnie umowy
    cywilnoprawne). W Rajfim podobnie - zadeklarujesz.

    marekz

  • 4. Data: 2007-06-18 12:51:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > nikt tego nie sprawdzi (możesz zadeklarować własną d-g względnie umowy
    > cywilnoprawne). W Rajfim podobnie - zadeklarujesz.

    zadeklarujesz i nikt nie sprawdzi - to fakt, ale to sie nazywa
    poswiadczenie nieprawdy i juz podlega pod paragrafy wiec nie radze!
    --

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-06-18 18:13:31
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    > zadeklarujesz i nikt nie sprawdzi - to fakt, ale to sie nazywa
    > poswiadczenie nieprawdy i juz podlega pod paragrafy wiec nie radze!
> [...]

    Gdzieś w przeciągu paru ostatnich miesiecy widziałem zestawienie jakie
    dokumenty przy przenoszeniu kart:
    i tak: Mille - nie PYTA WOGÓLE o dochód (i to jedyny taki bank)
    Raifaizen pyta, ale mozesz wpisać nawet bezrobotny i karte przeniosą
    BZWBK praktycznie wydaje karte jakby od nowa
    innych nie pamietam, ale zestawienie było na stronie kartyonline chyba w
    kwietniu
    Arek

  • 6. Data: 2007-06-18 18:58:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    grzechu napisał(a):
> [...]
    > ze nie trzeba pracowac aby przeniesc karte, druga cos przeciwnego.
    > ktos moze to przerabiał? Gdzie student nie pracujący moze przenieśc/

    Multibank wydaje karty za srednia (i chyba w zaleznosci od uczelni,
    jakis tam ranking maja). mBank zreszta tez ale tam juz karte masz.

    Zobacz tez Millenium, tam chyba nie pytaja o dochody przy przenoszeniu.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2007-06-18 19:05:35
    Temat: Re: KK dla nie pracującego studenta? Gdzie przenieśc KK Mbank Or
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    grzechu <g...@g...com> napisał(a):
    > Witam, jestem studentem, nie osiagam sta=B3ych dochod=F3w. Mbank przyzna=
    > =B3
    > mi Kart=EA Visa Orange z limitem 2000 pln. Chcialbym j=B1 przenie=B6 do
    > innego banku. Kt=F3ry bank nie bedzie wymaga=B3 ode mnie formalnego
    > osiagania dochod=F3w? dzwoni=B3em do raiffasen banku - jedna kobitka m=F3wi,
    > ze nie trzeba pracowac aby przeniesc karte, druga cos przeciwnego.
    > ktos moze to przerabia=B3? Gdzie student nie pracuj=B1cy moze przenie=B6c/
    > otrzymac KK?
    > Pozdrawiam grupe!

    Miałem identyczną sytuację. Z tym że nie chciałem rezygnować z karty mBanku,
    chciałem po prostu drugą KK. Poszedłem do BPH po kartę MC Premium Club.
    Dostałem, z takim samym limitem jak w mBanku, jako że zadłużenie na
    poprzedniej karcie było zawsze spłacane w terminie to nie musiałem z niej
    rezygnować. Żadnych zaświadczeń, trochę się krzywili że mam nieuregulowany
    stosunek do służby wojskowej, ale chyba im zależało bo nie robili problemów;)

    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 8. Data: 2007-06-18 21:19:47
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Mon, 18 Jun 2007 04:10:52 -0700, grzechu napisał(a):

> [...]
    > ze nie trzeba pracowac aby przeniesc karte, druga cos przeciwnego.
    > ktos moze to przerabiał? Gdzie student nie pracujący moze przenieśc/

    Citi studentom niektórych uczelni wydaje kartę bez pytania o cokolwiek
    (trzeba mieć tylko legitymację i dowód osobisty). Sprawdź, może chodzisz do
    jednej z takich uczelni :)
    Mille nie pyta o nic przy przenoszeniu.