  • Data: 2003-06-24 12:03:12
    Temat: Re: KK VC czy VC debetowa + kredyt odnawialny
    Od: "Tomasz Kramnik" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hris <k...@p...pl> napisał(a):

> [...]

    No własnie. Ja jestem klientem Multibanku i mam konto wraz z linią kredytową.
    Do tego Visa Classic debetowa. Wydawało mi się, że będzie to tańcze
    rozwiązanie od KK i jest tak w istocie. Oprocentowanie kredytu jest o 50%
    niższe niż w przypadku KK. Jednak jest jeden zasadniczy mninus Kredytu
    Odnawialnego - konieczność spłaty comiesięczniej w wysokości wpływów na
    konto. Nie można zapłacic tylko części zadłużenia jak w KK no i odsetki
    stukają od początku, nie ma okresu karencji.
    Także chyba postaram się też o KK. Będzie dobrym uzupełnieniem konta.

    Pozdrawiam
    Tomek