  • 1. Data: 2006-08-23 09:19:08
    Temat: KK Rajfiego - czy widać blokady?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Jak sprawdzić nierozliczone jeszcze transakcje na MC rajfiego? Chyba
    się nie da :(
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 2. Data: 2006-08-23 20:59:43
    Temat: Re: KK Rajfiego - czy widać blokady?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrneeo7ub.ssc.samotnik@samotnik.local...
    > Jak sprawdzić nierozliczone jeszcze transakcje na MC rajfiego?
    > Chyba
    > się nie da :(

    Nie da sie.

    marekz

  • 3. Data: 2006-08-23 21:05:59
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@t...irc.pl> napisal(a):

    > Nie da sie.

    Co za syf :) Ledwo dostałem tę kartę, a już trzeba się wynieść.
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2006-08-23 21:25:58
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrneephbp.ti5.samotnik@samotnik.local...

    > Co za syf :) Ledwo dostałem tę kartę, a już trzeba się wynieść.

    :) karta jest calkiem dobrym produktem. No ale jak chcesz.
    Interfejs internetowy powoli ale sie poprawia, 2 latka temu bylo
    gorzej. ;-)

    marekz

  • 5. Data: 2006-08-23 21:42:10
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@t...irc.pl> napisal(a):
> [...]
    >
    >:) karta jest calkiem dobrym produktem. No ale jak chcesz.
    > Interfejs internetowy powoli ale sie poprawia, 2 latka temu bylo

    No cóż, nie lubię nie wiedzieć, ile limitu mi zostało. I czy właśnie
    ktoś nie kupił czegoś na mój rachunek, w związku z czym powinienem
    zastrzec kartę zanim natrzaska mi więcej. Karta bez podglądu na
    blokady to coś jak portfel, w którym widzisz stan gotówki sprzed
    kilku dni.

    Dali +130%, trzeba pozbierać kilka wyciągów i gdzieś przenieść, może
    zsumować z inną... Akurat Ty kumasz przecież tę czaczę :)
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2006-08-23 22:27:33
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrneepjjo.tjm.samotnik@samotnik.local...
    > <m...@t...irc.pl> napisal(a):

    > Dali +130%, trzeba pozbierać kilka wyciągów i gdzieś przenieść,
    > może
    > zsumować z inną... Akurat Ty kumasz przecież tę czaczę :)

    Tak, ale calkiem serio mowie Ci z mojego doswiadczenia, ze nie
    warto tak naprawde zamykac tej karty. "Przenosic" to ją oczywiscie
    jak najbardziej nalezy. :-)

    Co do braku widocznosci blokad, wiadomo ze lepiej by bylo aby
    byly, ale nie uwazam aby byla to cecha dyskwalifikujaca te karte.
    Ma ona inne niespotykane zalety. :-)

    marekz

  • 7. Data: 2006-08-23 22:31:32
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@t...irc.pl> napisal(a):

    > Tak, ale calkiem serio mowie Ci z mojego doswiadczenia, ze nie
    > warto tak naprawde zamykac tej karty. "Przenosic" to ją oczywiscie
    > jak najbardziej nalezy. :-)

    :)

    > Co do braku widocznosci blokad, wiadomo ze lepiej by bylo aby
    > byly, ale nie uwazam aby byla to cecha dyskwalifikujaca te karte.
    > Ma ona inne niespotykane zalety. :-)

    Opowiedz :) Poza słynnym artykułem o tym, jak to nie oddali kasy za
    fraudową transakcję zdalną, to nic o kartach Rajfiego nie słyszałem :)

  • 8. Data: 2006-08-23 22:42:58
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrneepmg9.tml.samotnik@samotnik.local...
> [...]

    > za
    > fraudową transakcję zdalną, to nic o kartach Rajfiego nie

    Warto samemu dojsc - jest dosyc latwo, ja nie napisze :-). Mozna w
    kazdym razie wypracowac taki algorytm uzytkowania, ze masz
    pozyczke gotowkowa bezprowizyjna i nieoprocentowana na nieco ponad
    40% limitu. :-) Przy czym wymaga to jednak troche "zachodu". To
    potencjalny zysk czysto finansowy.

    Oprocz tego dlugi g-p w przypadku VC/VG, darmowe wznowienie przy
    12k lub 24k obrotu (no ale to standard) i naprawde wysoki poziom
    kontaktow przez kanal telefoniczny (co juz nie jest czeste). W
    porownaniu chocby do Multi: niebo a ziemia. Jak maja oddzwonic to
    oddzwonia. Nie rozdaja Twojego telefonu byle gdzie, co praktykuj
    ING czy Multi. Kilka reklamacji na R-kartach mialem (niezwiazanych
    z fraudami). Wszystkie zalatwione szybko.

    Nie mowie, ze jakas rewelacja, np. potrafia zrobic takie
    przeliczenie PLN-->EUR-->PLN w przypadku transakcji krajowej i
    trzeba skladac reklamacje zeby sie opamietali (no - prawie
    krajowej - Skype/Luksemburg). Ale wyrzucac do smieci nie warto
    pomimo ograniczen kanalu internetowego.

    marekz

  • 9. Data: 2006-08-23 22:48:09
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]

    kontaktow przez kanal telefoniczny (co juz nie jest czeste). W
    porownaniu chocby do Multi: niebo a ziemia. Jak maja oddzwonic to
    oddzwaniaja. Nie rozdaja Twojego numeru telefonu byle gdzie, co
    praktykuja ING czy Multi, nie dzwonia potem do Ciebie ze scierw
    typu jakies Generali albo NationaleNederlanden.

    Kilka reklamacji na R-kartach mialem (niezwiazanych z fraudami).
    Wszystkie zostaly zalatwione szybko.

    Nie mowie, ze te karty to jakas rewelacja, np. potrafia zrobic
[...]

    Posune sie nawet do stwierdzenia, ze gdyby kiedys stalo sie ze mna
    cos takiego, ze moglbym miec tylko jedna karte, to rajfiowa by na
    pewno byla w top3, z ktorych bym wybieral (obok Mille i Citi).

    marekz

  • 10. Data: 2006-08-24 10:10:50
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozyczke gotowkowa bezprowizyjna i nieoprocentowana na nieco ponad 40%
    > limitu. :-) Przy czym wymaga to jednak troche "zachodu". To potencjalny

    Poważnie mnie zainteresowałeś, mam dosyć spory limit którego praktycznie nie
    używam, może na priv?
    Arek