    From: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Rajfiego - czy widać blokady?
    Date: Thu, 24 Aug 2006 00:48:09 +0200

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrneepmg9.tml.samotnik@samotnik.local...
    > <m...@t...irc.pl> napisal(a):

    > Opowiedz :) Poza słynnym artykułem o tym, jak to nie oddali kasy
    > za
    > fraudową transakcję zdalną, to nic o kartach Rajfiego nie
    > słyszałem :)

    Warto samemu dojsc - jest dosyc latwo, ja nie napisze :-). Mozna w
    kazdym razie wypracowac taki algorytm uzytkowania, ze masz
    pozyczke gotowkowa bezprowizyjna i nieoprocentowana na nieco ponad
    40% limitu. :-) Przy czym wymaga to jednak troche "zachodu". To
    potencjalny zysk czysto finansowy.

    Oprocz tego dlugi g-p w przypadku VC/VG, darmowe wznowienie przy
    12k lub 24k obrotu (no ale to standard) i naprawde wysoki poziom
    kontaktow przez kanal telefoniczny (co juz nie jest czeste). W
    porownaniu chocby do Multi: niebo a ziemia. Jak maja oddzwonic to
    oddzwaniaja. Nie rozdaja Twojego numeru telefonu byle gdzie, co
    praktykuja ING czy Multi, nie dzwonia potem do Ciebie ze scierw
    typu jakies Generali albo NationaleNederlanden.

    Kilka reklamacji na R-kartach mialem (niezwiazanych z fraudami).
    Wszystkie zostaly zalatwione szybko.

    Nie mowie, ze te karty to jakas rewelacja, np. potrafia zrobic
    takie przeliczenie PLN-->EUR-->PLN w przypadku transakcji krajowej
    trzeba skladac reklamacje zeby sie opamietali (no - prawie
    krajowej - Skype/Luksemburg). Ale wyrzucac do smieci nie warto
    pomimo ograniczen kanalu internetowego.

    Posune sie nawet do stwierdzenia, ze gdyby kiedys stalo sie ze mna
    cos takiego, ze moglbym miec tylko jedna karte, to rajfiowa by na
    pewno byla w top3, z ktorych bym wybieral (obok Mille i Citi).

    marekz