  • 1. Data: 2003-04-05 15:02:22
    Temat: KK RaiffeisenBank
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Wlasciwie potrzebuje jakiejs KK EC/MC, ale, ze trudno taka upolowac, to
    pogodzilem sie z mysla, ze bedzie to VISA.
    Niedawno okazalo sie, ze dla pracownikow firmy, w ktorej pracuje, topic'owa
    karta jest za pol ceny.
    Czy ktos moglby porownac ja do KK BZWBK?
    Bedzie uzytkowana jako zastepcza/ratunkowa. Mam zamiar splacac ja w calosci
    w terminie.
    Rozumem, ze pobieranie gotowki (rowniez w bankomatach RB) skutkuje wzieciem
    kredytu?
    Czy jedyna mozliwoscia kontroli wydatkow jest bankomat RB lub karta
    MegaPLUS?
    Czy splacac ja mozna przelewem na rachunek karty? A splata w oddziale baku
    objeta jest prowizja?

    Wszelkie (nawet luzne;) uwagi mile widziane.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2003-04-05 15:52:10
    Temat: Re: KK RaiffeisenBank
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote in message

    > Wszelkie (nawet luzne;) uwagi mile widziane.

    Jak bedziesz musial skorzystac z kredytu na karcie to bardziej oplaca sie
    doprowadzic do obciazenia odsetkami karnymi niz splacac w terminie ;)

    VISA CLASSIC VISA GOLD
    Oprocentowanie
    Oprocentowanie kredytu (w skali roku, zmienne) 31,50% 29,50%
    Odsetki podwyższone 2 - krotność odsetek ustawowych *

    *) odsetki ustawowe obecnie 13%

    http://www.raiffeisen.pl/31b1ac9389aaff36e717afdefea
    6947a

    Maciej

  • 3. Data: 2003-04-05 16:03:21
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello Maciej Loret,
    w wiadomości <b6mrle$obj$1@nemesis.news.tpi.pl> z 2003-04-05 17:02:22
    przeczytałem:

    > Czy jedyna mozliwoscia kontroli wydatkow jest bankomat RB lub karta
    > MegaPLUS?

    ja korzystam wylacznie z teleserwisu. dostepna jest rowniez historia
    platnosci z 3 tygodni.

    > Czy splacac ja mozna przelewem na rachunek karty?

    tak. nawet nie czekam na wydruk zestawienia, na ostatni dzien
    rozliczeniowy sprawdzam saldo i ustawiam przyszly przelew w mbanku.

    > A splata w oddziale baku objeta jest prowizja?

    nie pomoge, nie mam pojecia gdzie jest najblizszy oddzial. :)

    --
    Laik
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-04-05 16:58:46
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Mam taką kartę od roku i jestem zadowolony.

    Wprawdzie bardziej chciałem mieć KK BZWBK
    ale po 3 tygodniach namysłu dali mi dosyc niski limit (tylko 4000 zł)
    więc podziekowałem.

    RB dał od ręki (na poczekaniu) znacznie wyższy limit.

    Na karcie tej jest dosyc dobre ubezpieczenie w podróży zagranicznej, ale nie
    wiem jak to w prakryce działa. Czy ktoś miał doswiadzcenia (pozytywne lub
    negatywne) z tym ubezpieczeniem?. Czy mając to ubezpieczenie na karcie nie
    warto juz wykupywać "zwykłego" ubezpieczenia na podróż zagraniczną ?

  • 5. Data: 2003-04-06 06:40:09
    Temat: Odp: KK RaiffeisenBank
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > ja korzystam wylacznie z teleserwisu. dostepna jest rowniez historia
    > platnosci z 3 tygodni.

    Czy Teleserwis jest platny? Co mozna w nim sprawdzic, bo na ww.raiffeisen.pl
    nic nie ma o Teleserwisie.

    Napisz dlaczego nie lubisz tej karty (jakis czas temu byl watek o tym, ze
    chciales ja zmienic).

    Pozdrawiam
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    Użytkownik Laik <g...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

  • 6. Data: 2003-04-06 13:39:37
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello Maciej Loret,
    w wiadomości <b6oidn$ras$1@nemesis.news.tpi.pl> z 2003-04-06 08:40:09
    przeczytałem:

    > Witam.

    > Czy Teleserwis jest platny?

    za polaczenie 0801...

    >Co mozna w nim sprawdzic, bo na ww.raiffeisen.pl
    > nic nie ma o Teleserwisie.

    dostajesz numer klienta i telekod. z menu ogolnego przechodzisz do menu
    kart, niestety trzeba jescze wklepac pelny numer karty.
    dostepne masz: saldo zadluzenia, historia operacji, zasilenie konta karty
    (jesli masz w RB rachunek?).

    > Napisz dlaczego nie lubisz tej karty (jakis czas temu byl watek o tym, ze
    > chciales ja zmienic).

    lubie te karte, to moja pierwsza "prawdziwa" kredytowka. placilem wszedzie
    bez problemu (polska, slowacja, hiszpania).
    a czemu chce zmienic? bo multi KK wydaje sie karta o wiekszych
    mozliwosciach elastycznego dostosowania do potrzeb. i mozna skorzystac
    bezplatnie z bankomatu euronetu.
    --
    Laik
    Pozdrawiam słuchając: Piotr Kosinski - PR III NMP 2003-01-11

  • 7. Data: 2003-04-06 14:08:09
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 6 Apr 2003 15:39:37 +0200, Laik <g...@b...pl> wrote:

    >a czemu chce zmienic? bo multi KK wydaje sie karta o wiekszych
    >mozliwosciach elastycznego dostosowania do potrzeb. i mozna skorzystac
    >bezplatnie z bankomatu euronetu.

    To ostatnie to akurat nie :).

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 8. Data: 2003-04-06 14:12:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message

    > To ostatnie to akurat nie :).

    Z TOiP KK Multi najbardziej mi sie podoba...

    Opłata za czynności windykacyjne
    - monit telefoniczny 0,85 zł

    Hehe... juz te kilkadziesiat groszy to Multi mogloby sobie darowac, ani to
    klienta nie przestraszy, ani nie przyczyni sie w dramatyczny sposob do
    straty/zysku banku ;)

    Maciej

  • 9. Data: 2003-04-06 14:18:48
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Hehe... juz te kilkadziesiat groszy to Multi mogloby sobie darowac, ani to
    > klienta nie przestraszy, ani nie przyczyni sie w dramatyczny sposob do
    > straty/zysku banku ;)

    Monity mozna robic po 3 dziennie - z rana, w srodku dnia i wieczorme :) a
    na upartego i czesciej :) dla BRE wszytsko sie liczy :)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2003-04-06 16:36:55
    Od: Laik <g...@b...pl>