  • 1. Data: 2010-11-23 08:52:26
    Temat: KK REAL, PB i zapisy egzekucyjne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    czesc
    Chce wziac karte KK Real (powód: punkty payback, limit: dosc niski-1000zł)
    Dostałem umowe i ciekawi mnie jedne z zapisów:

    XVII, pkt 1
    Kredytobiorca poddaje sie na warunkach okreslonych w art. 97 ustawy z
    29.08.1997 - Prawo bankowe egzekucji prowadzonej wedle Kodeksu postepowania
    cywilnego na podstawie bankowego tytułu egzekucyjneg obejmujacego rszczenia
    wynikajace z umowy do kwoty 120.000 o ile wniosek o nadanie temu tytułowi
    klauzuli wykonalnosci zostanie zlozony przed uplywem 18 miesiecy d daty
    rozwiazania Umowy albo terminu 7 lat od daty zawarcia umowy w zaleznosci od
    tego, ktory termin uplywa później.

    Powiedziano mi, ze kwota 120.000 jest standardowa i nienegocjowalna.

    Co o tym sadzicie?
    Jest w tym jakies wieksze niebezpieczenstwo?
    A moze jakies inne uwagi do tej karty? Wydawcą jest SYGMA BANQUE.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 2. Data: 2010-11-23 10:13:33
    Temat: Re: KK REAL, PB i zapisy egzekucyjne
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 23 Nov 2010 08:52:26 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >A moze jakies inne uwagi do tej karty? Wydawcą jest SYGMA BANQUE.

    Zacznij od Uniwersalnego Źródła Wiedzy Wszelakiej Na Temat Banków
    Naszych:

    https://groups.google.com/groups/search?hl=pl&as_q=S
    ygma+problem&&as_ugroup=pl.biznes.banki

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2010-11-23 10:15:16
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    wiadomości news:23112010.1AF84220@budzik61.poznan.pl...
    > czesc
    > Chce wziac karte KK Real (powód: punkty payback, limit: dosc niski-1000zł)
    > Dostałem umowe i ciekawi mnie jedne z zapisów:
    [ciach]
    > Powiedziano mi, ze kwota 120.000 jest standardowa i nienegocjowalna.

    Nie jestem znawcą, ale kwota wydaję się strasznie przegięta,
    w stosunku do limitu. Aż poszedłem zajrzeć w stare papiery
    (swoją jedyną w życiu kk brałem coś koło roku 2000 w PKO ;p)
    i tak: limit był 4,5 tys., BTE na 15 tys., więc... na moje to
    strasznie duże to BTE chcą.

  • 4. Data: 2010-11-23 10:46:50
    Od: "grin" <s...@a...er>

    wiadomości news:23112010.1AF84220@budzik61.poznan.pl...
    > Chce wziac karte KK Real (powód: punkty payback, limit: dosc niski-1000zł)
    > A moze jakies inne uwagi do tej karty? Wydawcą jest SYGMA BANQUE.

    Po co ci taka karta? Chcesz dużo płacić ? Forsy masz za dużo ?
    http://www.google.pl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8
    &q=sygma+bank+opinie

  • 5. Data: 2010-11-23 17:28:26
    Od: Bogusław Faja <z...@i...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 11:13:33 +0100, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > https://groups.google.com/groups/search?hl=pl&as_q=S
    ygma+problem&&as_ugroup=pl.biznes.banki

    E, ludzie często chwalą się tylko negatywnymi opiniami. Wziąłem u nich
    kredyt - w archiwum leżą foty umowy - mam nadzieję, że będzie dobrze :-)

    Proszę nie siać paniki.

    pozdrawiam,

    --
    Kalkulator lokat: http://lepszalokata.pl/kalkulator-lokat/

  • 6. Data: 2010-11-23 23:52:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@a...er napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Po co ci taka karta? Chcesz dużo płacić ? Forsy masz za dużo ?
    > http://www.google.pl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8
    &q=sygma+bank+opini

    wyjasniłem, po co mi karta.
    Z podanych artykułów wynika, ze dopóki place w terminie - wszystko bedzie
    ok?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 7. Data: 2010-11-23 23:54:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    &q=sygma+bank+opini

    > wyjasniłem, po co mi karta.
    > Z podanych artykułów wynika, ze dopóki place w terminie - wszystko bedzie
    > ok?

    Z dokładnością do ew. błędów po stronie banku.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 8. Data: 2010-11-24 08:28:54
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 23 Nov 2010 18:28:26 +0100, Bogusław Faja <z...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >E, ludzie często chwalą się tylko negatywnymi opiniami. Wziąłem u nich
    >kredyt - w archiwum leżą foty umowy - mam nadzieję, że będzie dobrze :-)

    Jaka panika? Po prostu IMHO dla karty z limitem 1000 zł, BTE na
    120.000 ie warto z nimi mieć do czynienia.

    Z mojego doświadczenia: nie miałem ich karty (nie zdecydowałem się na
    zawarcie umowy, jak zobaczyłem na niej limit 3x mniejszy niż
    zaproponowali na etapie przyjmowania wniosku), ale nie przeszkodziło
    im to wpisać umowy do BIK.

  • 9. Data: 2010-11-25 18:30:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > zawarcie umowy, jak zobaczyłem na niej limit 3x mniejszy niż
    > zaproponowali na etapie przyjmowania wniosku), ale nie przeszkodziło

    a ja miałem, poszedłem pogadać i okazało się, że dadzą mi kk z limitem
    1000 zł, a ja chciałem 500 zł...nie dało się tego zmienić, bo system dał
    1000 zł i już, jak chciałem sobie odpuścić to kolo w punkcie kazał mi
    napisać rezygnację tylko, że ja...........żadnej umowy nie podpisałem
    więc z czego miałem zrezygnować?!

    kolo się strasznie zdenerwował, że będzie miał problemy, wziąłem więc
    kartę z limitem 1000 zł i bon na 20 zł, wykonałem 1 transakcję spłaciłem
    kartę i wypowiedziałem umowę i zamknąłem rachunek, NIGDY WIĘCEJ!!!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2010-11-26 07:40:12
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 25 Nov 2010 19:30:17 +0100, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    >kolo się strasznie zdenerwował, że będzie miał problemy, wziąłem więc
    >kartę z limitem 1000 zł i bon na 20 zł, wykonałem 1 transakcję spłaciłem

    miękki jesteś :-)
    Ale zaoszczędziłeś sobie korespondencji z Sygma Banque z żądaniem
    sprostowania informacji w BIK (przyznaję: łatwo poszło, ale osobiście
    złożyłem to żądanie u nich).