  • 1. Data: 2010-11-22 06:19:21
    Temat: OF 3m lokata optymalna na 0%
    Od: "m7marek" <m7marek@interia__.pl>

    od kiedy lokata optymalna na 3m nie jest oprocentowana?
    zakładałem kilka lokat w piatek, dzis dostałem potwierdzenia mailowe ze
    lokaty założone z oprocentowaniem 0%, czy jest jakiś limit ilosci lokat czy
    co? o co chodzi?

  • 2. Data: 2010-11-22 06:53:15
    Temat: Re: OF 3m lokata optymalna na 0%
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2010-11-22 09:51:46
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <icd234$f0c$1@usenet.news.interia.pl>, m7marek napisał(a):

> [...]
    > lokaty założone z oprocentowaniem 0%, czy jest jakiś limit ilosci lokat czy

    Promocja - są pierwsi, którzy mają 5 x 0% ;)
    PS: to błąd w ich systemie. Po zalogowaniu do online też masz 0%?

    Natomiast potwierdzenia lepiej mieć prawidłowe, dlatego wyjaśnij to z nimi
    telefonicznie.

    Jacek

  • 4. Data: 2010-11-22 15:33:16
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
    wiadomości news:slrniekf9i.llq.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...
    > PS: to błąd w ich systemie. Po zalogowaniu do online też masz 0%?

    Tak włąsnie twierdzą, że to błąd techniczny i naprawiają.
    Online tez mam 0% i co najgorsze nie dopisały się żadne odsetki.