  • 1. Data: 2010-11-22 12:36:34
    Temat: przelew z eKonto na eMax plus'a
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    witam
    mam ekonto w mbank
    otworzylem tez emaxplusa
    chce przelac np 5.000 zl na emaxplusa

    czy to cos kosztuje ? jak przelewam z ekonta na emaxplusa ?

    sorki za pytanko ale nie mam czasu szukac po necie ...

  • 2. Data: 2010-11-22 12:40:38
    Temat: Re: przelew z eKonto na eMax plus'a
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "yoytek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >
    > czy to cos kosztuje ? jak przelewam z ekonta na emaxplusa ?
    >
    > sorki za pytanko ale nie mam czasu szukac po necie ...

    W tę stronę to jest za darmo.

  • 3. Data: 2010-11-22 12:54:57
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 22 Lis, 13:36, "yoytek" <y...@o...pl> wrote:

    > czy to cos kosztuje ? jak przelewam z ekonta na emaxplusa ?

    Z eK na eM+ nie kosztuje nic, w drugą stronę pierwszy przelew gratis,
    a pozostałe 5 zł.

    Przelewasz tak jak byś robił jakikolwiek inny przelew.

  • 4. Data: 2010-11-22 13:07:01
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    super

    dziekuje za odpowiedzi ;)

  • 5. Data: 2010-11-22 14:04:19
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > sorki za pytanko ale nie mam czasu szukac po necie ...

    Najlepiej jakbyś przelał na moje konto. Tak będzie na 100% za darmo.
    Przelewając między własnymi kontami musiałbyś przeczytać tabelę opłat dla
    własnego konta a po co ci to?
    Wysłałem ci też formularz aby twoje wynagrodzenie przychodziło na moje
    konto. To wiele uprości. Zanieś tylko do kadr i już nie będziesz tracił
    czasu w necie.