  • 11. Data: 2010-11-26 21:45:40
    Temat: Re: KK REAL, PB i zapisy egzekucyjne
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    wiadomości news:23112010.1AF84220@budzik61.poznan.pl...
    > czesc
    > Chce wziac karte KK Real (powód: punkty payback, limit: dosc niski-1000zł)

    > A moze jakies inne uwagi do tej karty? Wydawcą jest SYGMA BANQUE.

    Prosze - kompendium wiedzy n/t KK Real:
    https://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brow
    se_thread/thread/47c7f6483e070d11/e63619ce0307ec05?l
    nk=raot&hl=az

    PS. Mysle ze niedlugo sprawdze sobie wreszcie BIK :)

    --
    Pozdr,
    Kenny

  • 12. Data: 2010-11-26 22:43:04
    Od: b...@o...pl

    co prawda na straganie warzywnym mojej cioci nie można
    płacić kartą REALA ale postanowiła ona wprowadzić nowy
    system premiowy który przyćmi PAYBACK blaskiem korzyści

    do każdej 20 kg skrzynki jabłek doładamy OGRYZEK GRATIS :)

    a tak poważnie: co kuszącego jest w PAYBACKU?
    przecież to badziewie jakich mało. Jakieś pkt zamiast
    złotówek i cashbacku, pkt których jest mało, które są
    mało warte i które szybko znikają. Można trafić gorzej?

  • 13. Data: 2010-11-27 08:03:47
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > złotówek i cashbacku, pkt których jest mało, które są
    > mało warte i które szybko znikają. Można trafić gorzej?

    Jak to co? Minimum 0,5% cashback (z reguly duzo wiecej dzieki czestym
    promocjom punktowym). Kasa, ktora dostaje plece w Realu, bo to wlasnie w nim
    robie zakupy.

    Pewnie ze mozna gorzej - mozna miec Aliorowe 0,7% cashbacku i nie wyrobic
    limitow zwalniajacych z oplaty za karte :)))

    --
    Pozdr.
    Kenny