  • 1. Data: 2008-05-28 16:24:29
    Temat: [KK]PKO BP - podglad online
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jak wyglada podglad w kartach kredytowych PKO BP ? Czy widac blokady ?
    Czy podglad jest przyjazny ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-05-28 20:31:41
    Temat: Re: [KK]PKO BP - podglad online
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mithos pisze:
    > Jak wyglada podglad w kartach kredytowych PKO BP ? Czy widac blokady ?
    > Czy podglad jest przyjazny ?

    Przypomina mi sie fragment z jednej z ksizaek Harrissona "Bill bohater
    Galaktyki".
    "- Czy ten proces sierzancie bedzie szybki i bezbolesny, czy dlugotrwaly
    i przypominajacy torture?
    - Znasz wojsko. To po co sie jeszcze pytasz?"

  • 3. Data: 2008-05-28 20:52:01
    Od: Piotrek <p...@n...pl>

    Mithos pisze:
    > Jak wyglada podglad w kartach kredytowych PKO BP ? Czy widac blokady ?
    > Czy podglad jest przyjazny ?

    Widac.
    Czy podglad jest przyjazny - ocen sam:
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=demopkoint/section=
    ipko

    Piotrek

  • 4. Data: 2008-05-28 22:52:10
    Temat: Re: [KK]PKO BP - podglad online [OT]
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    krzysztofsf pisze:

> [...]
    > i przypominajacy torture?
    > - Znasz wojsko. To po co sie jeszcze pytasz?"

    Dobre :) Ale AFAIR to cytat ze "Stalowy Szczur idzie do wojska".

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 5. Data: 2008-05-28 23:17:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Michał Rolka pisze:

    > Dobre :) Ale AFAIR to cytat ze "Stalowy Szczur idzie do wojska".

    Chyba tak...To podobny klimat byl (facet MUSIAL byc w wojsku :) )

  • 6. Data: 2008-05-29 17:00:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotrek napisał(a):
    > Widac.

    No to jest najwazniejsze.

    > Czy podglad jest przyjazny - ocen sam:
    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=demopkoint/section=
    ipko

    Mam konto w Inteligo i jego obsluga jest dla mnie jak najbardziej OK.
    Jesli w PKO BP widac na biezaco blokady (na co wskazuje demo) to jest to
    dla mnie karta to zaakceptowania.

    Bede musial sie tylko udac do oddzialy aby uzyskac informacje o tym jak
    wyglada kwestia przenoszenia do nich karty.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-05-30 14:43:15
    Od: Piotrek <p...@n...pl>

    > Mam konto w Inteligo i jego obsluga jest dla mnie jak najbardziej OK.
    > Jesli w PKO BP widac na biezaco blokady (na co wskazuje demo) to jest to
    > dla mnie karta to zaakceptowania.

    Blokady są widoczne.
    Nie wiem tylko, czy jest możliwy podgląd dla samej karty (dla osób nie
    posiadających Superkonta).

    Piotrek

  • 8. Data: 2008-05-30 21:42:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotrek napisał(a):
    > Nie wiem tylko, czy jest możliwy podgląd dla samej karty (dla osób nie
    > posiadających Superkonta).

    Faktycznie, wychodzi na to ze nie jest.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-05-31 16:52:59
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 30 May 2008 23:42:52 +0200, Mithos napisał(a):

    > Faktycznie, wychodzi na to ze nie jest.

    Zadzwoniłem na partyline. Podgląd przez www tylko jeżeli masz konto.
    Nawet jak przenosisz kartę to wymagają zaświadczenia o dochodach, chociaż
    Pani coś wspominała o tym, że zależy to od oddziału i w sumie nie do
    końca mogłem ją zrozumieć - mimo konkretnego pytania czy przy
    przenoszeniu kk trzeba czy nie trzeba. Generalnie kk nie wygląda źle, ale
    ten bank ;)

    Xenocide

  • 10. Data: 2008-05-31 18:06:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
> [...]
    > końca mogłem ją zrozumieć - mimo konkretnego pytania czy przy
    > przenoszeniu kk trzeba czy nie trzeba. Generalnie kk nie wygląda źle, ale

    Niestety tylko oni (bo Pekao pomijam, po tym co tu czytalem) oferuja KK
    MC z jakimis dodatkowymi fajerwerkami (kart partnerska Orlenu).

    --
    Mithos