    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK MC Invest - gdzie przenieść i czy w ogóle się da?
    Date: Sun, 04 Jan 2009 01:50:39 +0100

    Szymon wrote:

    > Ten zysk wobec idących w dół stóp procentowych nie będzie duży. I
    No ale coś się zarobić da. Chyba ze 2% netto da się spokojnie uzyskać, a
    to by dało przy przelewaniu 6k 120 rocznie. Po odliczeniu 54 PLN za
    obowiązkowe ubezpieczenia zostaje 66 PLN - to już coś jest warte....

    > masz rację - mogą łatwo zlikwidować, bo chyba nawet nie ma w TOiP
    > przelewów z karty (nie znalazłem).

    A po co ma być, skoro jest za free ;-)?

    A może by tak VC Multi?
    http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/802/1425186/taryfa_prowizji_i_oplat_1425186.pd
    Zwolnienie jest za 1000 PLN lub 10 transakacji na miesiąc. Jeszcze
    lepsza byłaby Platinum Multi (3000 lub 10 transakcji zwalnia od opłaty
    rocznej) a oprocentowanie w miar niskie i darmowe wszystkie bankomaty.
    ale chyba nie ma jak ominąć opłaty za wydabie (500 PLN) :-(

    Przemek