  • 1. Data: 2003-01-28 15:26:57
    Temat: KK Lukasa mi sie bedzie konczyc...
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    ... za pare miesiecy.
    Przedluzac, bez sprawdzenia co teraz sie dzieje w bankach - niemadrze.
    :-)
    Powiedzcie, jakie sa w tej chwili najbezpieczniejsze KK, slyszalem
    (czytajac ostatnie posty...) ze w tym sezonie PKO BP i Citibank.
    Prawda to?
    Jakie jeszcze?

    TIA.
    Michal.

  • 2. Data: 2003-01-28 17:24:24
    Temat: Re: KK Lukasa mi sie bedzie konczyc...
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b167fp$798$1@inews.gazeta.pl, Michal Kukula <m...@a...net.pl>:
    > ... za pare miesiecy.
    > Przedluzac, bez sprawdzenia co teraz sie dzieje w bankach - niemadrze.
    > :-)

    Jeśli nie chcesz przedluzac, to chyba musisz specjalnie zrezygnowac -
    przynajmniej tak mnie poinformowali miesiac temu w oddziale. Wznawiają
    automatycznie z takim samym limitem.

    > Powiedzcie, jakie sa w tej chwili najbezpieczniejsze KK, slyszalem
    > (czytajac ostatnie posty...) ze w tym sezonie PKO BP i Citibank.
    > Prawda to?

    W sposób sprawdzony to bardziej ta druga, jeśli koszt Ci nie przeszkadza.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-28 19:06:16
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Michal Kukula <m...@a...net.pl> wrote:
    > Powiedzcie, jakie sa w tej chwili najbezpieczniejsze KK, slyszalem
    > (czytajac ostatnie posty...) ze w tym sezonie PKO BP i Citibank.
    > Prawda to?

    Prawda.

    > Jakie jeszcze?

    Diners, ale to obciążeniówka.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-01-29 13:09:38
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message
    > Diners, ale to obciążeniówka.

    DC NIE jest obciążeniówką. DC to karta z odroczynym terminem płatności.
    Klasyczna obciążeniówka połączona jest z rachunkiem bieżącym, DC nie jest.

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2003-01-29 13:49:16
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" napisał:

    > DC NIE jest obciążeniówką. DC to karta z odroczynym terminem płatności.
    > Klasyczna obciążeniówka połączona jest z rachunkiem bieżącym, DC nie jest.
    >
    > K. Kowalski

    Hihi ;-)))))
    Dodam jeszcze, ze w przypadku opóźnionej splaty karty sa odsetki w wysokosci
    2,5%/mc.

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 6. Data: 2003-01-30 07:17:30
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 29 Jan 2003 14:49:16 +0100, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >Hihi ;-)))))
    >Dodam jeszcze, ze w przypadku opóźnionej splaty karty sa odsetki w wysokosci
    >2,5%/mc.

    To i tak wychodzi tansza KK jak w Citi :D
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 7. Data: 2003-01-30 15:11:05
    Od: k...@z...pl

    > Jeśli nie chcesz przedluzac, to chyba musisz specjalnie zrezygnowac -
    > przynajmniej tak mnie poinformowali miesiac temu w oddziale. Wznawiają
    > automatycznie z takim samym limitem.

    Jeżeli będziesz rezygnował z KK Lukasa musisz pisemnie (!!!) złożyć taką
    deklarację w oddziale. NIe pamiętam jaki okres czasu wcześniej ale na pewno
    jest to minimum 30 dni, więc się zastanów.
    Poczytaj o KK Multibanku chyba na http://mojavisa.pl czy coś takiego.

    Karol Żwiruk

  • 8. Data: 2003-01-30 15:22:29
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <k...@z...pl> wrote in message
> [...]
    pewno
    > jest to minimum 30 dni, więc się zastanów.

    Eee, ja dzisiaj zamknąłem KK Lukasa - i nic nie wypisywałem. I niestety o
    ile rok temu Lukas bardzo mi się podobał to z czasem robił na mnie coraz
    gorsze wrażenie. Już jakiś czas temu zamknąłem konto, teraz przyszła pora na
    kartę. Obsługa jak zwykle niby miła, ale wkurza mnie w Lukasie totalny brak
    prywatności. Jest to najgorszy bank IMHO pod tym względem. Wszyscy słyszą co
    mówisz. Byłem jako jedyny klient w oddziale i trzech pozostałych pracowników
    stało koło nas (mnie i obsługującego mnie pracownika) i po prostu słuchało o
    czym rozmawiamy - troszkę to deprymujące. Oczywiście potwierdzenia
    zamknięcia karty nie dają.

    K. Kowalski

  • 9. Data: 2003-01-31 08:43:37
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b1bjg9$iuo$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
> [...]
    > stało koło nas (mnie i obsługującego mnie pracownika) i po prostu słuchało
    > czym rozmawiamy - troszkę to deprymujące. Oczywiście potwierdzenia

    pierwszy raz slysze zeby ktos zamykal rachunek karty dlatego ze jak
    przyjdzie do oddzialu to pracownicy go sluchaja (i to wszyscy). Chcialbys
    zeby nikt nie sluchal - pewnie znajdziesz takie banki ze bedziesz musial sie
    prosic zeby ktos cie wysluchal.. Ja tam mam KK Lucasa i sobie ja cenie -
    najtansza KK na rynku (w wersji z karta dodatkowa), w oddziale zjawilem sie
    tylko 2 razy - raz po odbior karty a 2 po zwiekszenie limitu kredytowego. I
    to jest bardzo cenne ze Lucas patrzac na historie rachunku karty ocenia
    klienta i bez zadnych zaswiadczen po jakims czasie godzi sie na podniesienie
    limitu.

    D.

  • 10. Data: 2003-01-31 08:59:21
    Od: k...@z...pl

    > Eee, ja dzisiaj zamknąłem KK Lukasa - i nic nie wypisywałem.

    ale do placówki trzeba iść, nie da się tego załatwić telefonicznie.

    Karol Żwiruk