  • 11. Data: 2003-01-31 09:07:07
    Temat: Re: KK Lukasa mi sie bedzie konczyc...
    Od: k...@z...pl

    > pierwszy raz slysze zeby ktos zamykal rachunek karty dlatego ze jak
    > przyjdzie do oddzialu to pracownicy go sluchaja (i to wszyscy).

    nie sądzę żeby Krzysiek zamykał KK Lukasa z tego powodu, przeczytaj dokładnie
    poprzedni post. Do placówki się w chwili obecnej_nie_chodzi_bo większość rzeczy
    możesz załatwić przez internet/IVR. Ale czasami trzeba się wybrać bo np. Lukas
    ma takie procedury że rezygnację musisz przynieść w ząbkach do placówki. To że
    Krzysiu nie stał w kolejce to mu się upiekło, ja pewnie stracę z pół godziny
    zanim porozmawiam z konsultantem aby zamknąć KK (też sie jej pozbywam).

    > Chcialbys
    > zeby nikt nie sluchal - pewnie znajdziesz takie banki ze bedziesz musial sie
    > prosic zeby ktos cie wysluchal..

    do dobrych rzeczy jak i profesjonalnej obsługi bardzo łatwo się przyzwyczaić i
    potem cżłowiek się robi wygodny i wymagający. Cóż - konkurencja Panie Szanowny.
    Kredytówek w tej chwili na rynku jest dużo więcej niż rok temu i Lukas powinien
    zaoferować nieco więcej (aby utrzymać klienta/zdobyć nowego) niż 2 lata temu
    startując ze swoją KK

    Karol Żwiruk

  • 12. Data: 2003-01-31 09:08:49
    Od: s...@p...onet.pl

    > "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message
    >
    > DC NIE jest obciążeniówką. DC to karta z odroczynym terminem płatności.
    > Klasyczna obciążeniówka połączona jest z rachunkiem bieżącym, DC nie jest.
    >
    > K. Kowalski

    odrobiłeś lekcję :)

  • 13. Data: 2003-02-03 13:52:51
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Dave" <w...@o...pl> wrote in message
    > pierwszy raz slysze zeby ktos zamykal rachunek karty dlatego ze jak
    > przyjdzie do oddzialu to pracownicy go sluchaja (i to wszyscy).

    Też pierwsze słyszę - a któż to taki?

    > Chcialbys
    > zeby nikt nie sluchal - pewnie znajdziesz takie banki ze bedziesz musial
    sie
    > prosic zeby ktos cie wysluchal..

    Tak - oczekuję w banku prywatności. Lukas jej nie zapewnia, podobnie jak
    Millennium (ale tu jest i tak lepiej). Po prostu stanowiska są za blisko
    siebie - a do tego w Lukasie nie ma żadnych przegródek i jest pogłos w
    pustych dosyć salach. W takim MultiBanku to mogę sobie przejść na stanowisko
    siedzące, które jest nie najgorzej odizolowane (choć i to ideał nie jest z
    pewnością).

    > Ja tam mam KK Lucasa i sobie ja cenie -
    > najtansza KK na rynku (w wersji z karta dodatkowa)

    Też sobie ceniłem. Ale ja nie jeżdżę maluchem tylko dlatego, ze jest
    najtańszy na rynku. KK Lukasa to nie jest z pewnością maluch, ale wartość
    karty to duuuużo więcej niż opłata za wydanie. Ubezpieczenia w KK Lukasa
    mnie przede wszystkim nie satysfakcjonują i brak podglądu (jakiegokolwiek)
    przez Internet.

    > , w oddziale zjawilem sie
    > tylko 2 razy - raz po odbior karty a 2 po zwiekszenie limitu kredytowego.

    No to chyba logiczne - a po co miałbyś więcej chodzić??? W Citku czy Multi
    możesz załatwić kartę przez agenta.

    > to jest bardzo cenne ze Lucas patrzac na historie rachunku karty ocenia
    > klienta i bez zadnych zaswiadczen po jakims czasie godzi sie na
    podniesienie
    > limitu.

    Też sobie chwaliłem tryb wydawania KK Lukasa - na pewno jest najwygodniejszy
    dla klienta z popularnych kart! Szkoda tylko, że po roku Lukas nie
    zdyskontował mojego zadowolenia z posiadania u nich konta i karty.

    K. Kowalski

  • 14. Data: 2003-02-03 13:55:11
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <k...@z...pl> wrote in message
> [...]
    powinien
    > zaoferować nieco więcej (aby utrzymać klienta/zdobyć nowego) niż 2 lata

    Ooo, to mi właśnie chodziło po głowie :-))) Z KK Lukasa miałem takie same
    odczucia jak z Eurokontem. Po pewnym czasie używania stwierdziłem, że
    konkurencja idzie do przodu a Eurokonto i KK Lukasa stoją w miejscu. KK
    Lukasa była świetna rok temu. W tej chwili (może poza ceną) jest IMHO ledwie
    przeciętna.

    K. Kowalski

  • 15. Data: 2003-02-03 13:57:29
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > odrobiłeś lekcję :)

    Ho ho - ciekawe kto tu by mógł kogo uczyć ;-)))

    K. Kowalski

  • 16. Data: 2003-02-03 14:09:27
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b1lvo9

> [...]
    > mnie przede wszystkim nie satysfakcjonują i brak podglądu (jakiegokolwiek)

    a kto daje lepsze ubezpieczenie za porownywalne pieniadze ?
    co do podgladu przez Internet - to zgoda. To wada. Ma ja tez wiele innych
    KK.

    D.

  • 17. Data: 2003-02-03 15:36:06
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Dave napisał(a):

    > co do podgladu przez Internet - to zgoda. To wada. Ma ja tez wiele innych
    > KK.
    dla mnie zaleta - nauczylem sie numeru karty na pamiec po kilku
    telefonach ;)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 18. Data: 2003-02-05 09:54:06
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dla mnie zaleta - nauczylem sie numeru karty na pamiec po kilku
    > telefonach ;)

    fakt. VC Lucasa ma biezacy podglad przez 0-800xxxxxx wiec moze to byc
    zaleta - ciezko znalezc internet w srodku miasta a telefon znajdzie sie bez
    problemu po to by sprawdzic ile zostalo limitu do wykorzystania.

    D.

  • 19. Data: 2003-02-05 10:56:07
    Od: s...@p...onet.pl

    > Ho ho - ciekawe kto tu by mógł kogo uczyć ;-)))
    >
    > K. Kowalski

    :))))))) przecież nie będziemy się spierać...