  • 11. Data: 2009-12-05 17:46:51
    Temat: Re: KK KIS - nie potrzeba spłacać
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    JanKo wrote:
    > Agent Valdi nadaje:
    >
    > O to chodzi że dokonałem. Mniej więcej na 50% limitu. Transakcje są
    > widoczne a limit pomniejszony.

    A transakcje nie rozliczone. Narazie widzisz blokadę. Transakcji nie
    widzisz bo ich nie ma. Jeszcze.

    Jednak nawet gdybym nie dokonał żadnych
    > zakupów to data spłaty powinna być widoczna.

    A potem pewnie naliczona kara za brak wpłaty na 0.00 zł w terminie.

  • 12. Data: 2009-12-06 09:27:48
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki"
    > To na drugim końcu jest Polbank... Dostałem SMSa z prośbą o spłacenie
    > karty
    > - termin spłaty xx, kwota: 0,00 zł :)

    również Fortis tak ma - co więcej jak mnie wezwał do spłaty zera i ja
    taką spłatę do pl@net wprowadziłem, to pozwolił i dopiero po nadejściu
    odpowiedniej daty system stwierdził że nie może takiej kwoty wysłać,
    powiadamiając mnie o tym SMS-em - oczywiście płatnym
    te grosze za SMS wystornowali i obiecali to poprawić, ale nie sprawdzę,
    ponieważ rachunku już tam nie mam, zostawiłem sobie jedynie KK.
    *** blad ***

  • 13. Data: 2009-12-10 01:05:46
    Temat: Fortis wraca do gry? [Re: KK KIS - nie potrzeba spłacać]
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości

    > te grosze za SMS wystornowali i obiecali to poprawić, ale nie sprawdzę,
    > ponieważ rachunku już tam nie mam, zostawiłem sobie jedynie KK.

    A ja nie zdarzylem jeszcze zamknac... zauwazylem tez, ze zmodyfikowali swoja
    oferte

    1/ do pakietu zlotego (teraz L) dolaczono darmowe wyplaty ze wszystkich
    bankomatow
    2/ uruchomiono rachunek oszczednosciowy z kapitalizacja dzienna (5%
    nieograniczona liczba bezplatnych przelewow na swoj rachunek)
    3/ wydluzono GP na KK do 61 dni

    Oplaty niestety sa dosc wysokie, bo 15pln/miesiecznie za wyplaty z
    bankomatow to 10 razy wiecej niz chce za to Nordea...

    MK