  • Data: 2017-03-24 18:03:47
    Temat: Re: KK DB - chwalę :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:29dd8e31-8cb3-478c-8074-d8213a5f9b60@go
    oglegroups.com...
    >Swego czasu z City do mnie dzwonili bo przy wejściu do kina
    >dziewczyna stała
    >i wnioski o kartę czy coś w tym stylu zbierała. żona się nad nią
    >zlitowała
    >i wniosek podpisałem. Proponowali mi chyba z 40tys limitu.
    >Pytam ich po kiego mi taki limit skoro ja miesięcznie 10-15 razy
    >mniej kartą wydaje
    >Człowiek po drugiej stronie słuchawki wciskał mi ze może kiedyś mi
    >się przyda.
    >Jak będę potrzebował to Sobie zawnioskuje, na zapas brać nie
    >zamierzam-odpowiedziałem mu i rozmowa się skończyła.

    Ale byles nastawiony na "nie".
    Bo chyba mozna ustawic mniejszy limit, choc z Citi to glowy nie dam.

    A po co ... ot masz przyklad wiceprezydenta Wroclawia, polecial sobie
    na Zanzibar, w hotelu pobieraja cala kwote z gory, karta nie
    wytrzymala takiej kwoty, znajomy poratowal swoja karta, a teraz
    prokurator sie czepia, ze to lapowka byla.
    Moze i byla.
    Jesli jednak nie byla, to drogo go kosztowal ten limit :-)

    J.