  • Data: 2017-03-24 17:56:34
    Temat: Re: KK DB - chwalę :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:0866bf38-9060-46ef-a8d4-6b38add76e9d@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 24 marca 2017 16:08:29 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    >Na jakiej podstawie? Znowu trolujesz?

    No przeciez w watku wyjasniono juz wszystko - nikt nie sprawdza, czy
    ma podstawe.
    Wiec moze zabrac, a potem bedzie musial zwrocic i przeprosic :-)

    >Trudno. Dokłądnie ten sam problem spotkałby mnie gdybym zatankował
    >500km od domu i miał przy sobie kk z "napiętym budzetem"

    Oczywiscie, ale mozna wyrobic druga karte, zeby nie miec napietego
    limitu :-)

    >Debetówka i tak i tak potrzebna., więc pilnuje jednego.
    >Dodatkowa KK+ konto oszczędnościowe jak tu ktoś sugerował to dwie
    >dodatkowe rzeczy do pilnowania

    Niestety. Ale za pieniadze :-)

    >Twardych danych raczej nie znajdziemy
    >Zarabiasz równowartość lub więcej miesiecznie swoich limitów na KK?

    Nie. Ale co to ma do rzeczy - nie wykorzystuje tych limitow w calosci.

    Ale to, ze mam gotowy kredyt, ktory moge wykorzystac w razie potrzeby,
    to tez zaleta.

    >To jest inna bajka

    Troche podobna - wydajesz pieniadze na piwo, a dom niesplacony. Jak
    tak mozna :-P

    >Kiedyś podawałeś tu argument że jak bank daje duży limit na Kk to
    >brać niewykorzystwać bo kiedyś się przyda. Kuchenka się popsuje kasy,
    >człowiek na bezrobociu nie będzie to limit jak znalazł
    >Pokrętne myślenie
    >Dom też może spłonąć więc moze warto mieć KK z limitami równowartości
    >domu?

    Domu na karte nie kupisz, odsetki za duze w stosunku do kredytu,
    minimalnej splaty w wysokosci 10 czy nawet 5% nie dasz rady co miesiac
    ... ale poza tym - czemu nie ?

    Mieszkac gdzies trzeba, najlepiej "na swoim", pracy czy zdolnosci
    chwilowo mozesz nie miec.

    Przy czym mieszkanie to mozna wynajac, o ile sie drobna kwote ma, a
    kto ci kuchenke na raty sprzeda ?
    No, teraz moze i sprzedadza, sa te rozne raty w paru sklepach,
    kuchenki tam tez maja.

    Ale jak dom splonie - trzeba na szybko troche ubran, komputer, moze
    mebli - i kto Ci pomoze ?

    >Ale nie podają jak widzisz i szukać trzeba. A ja leniwy jestem.

    I to jest drobna wada.

    >Ale debetówkę raczej też bym musiał miec. Czyli pilnowanie 2 zamiast
    >1.

    1, bo w tym momencie pilnowanie konta mniejsze.

    Choc jak dojda warunki zwolnienia z oplat miesiecznych, to sie tego
    pilnowania zaczyna robic duzo ...

    J.