    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 24 Mar 2017 08:04:31 -0700 (PDT)
    Subject: Re: KK DB - chwalę :)
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 marca 2017 15:20:16 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Jeśli sobie nie ufasz, bierzesz tylko taki limit, >ile masz na tym koncie odłożone.
    Ale jeśli nie >jest tak źle, bierzesz większy limit i w sytuacji >większego zakupu
    masz swobodę - oczywiście na ten >zakup kasa też już zarobiona sobie gdzie na koncie
    >leży.

    I ok. Ale ciągle zostaje mi pilnowanie terminów spłaty, kwot(większość wątku o tym
    masz),omyłkowo spłacę za mało to albo odsetki albo żebram w banku o anulowanie itp.
    Przy debetówce te problemy sa mi nie znane. Ale to mój świadomy wybór, inne wybory
    szanuję.

    > Przy płaceniu debetówką musisz tą kasę trzymać na ROR.
    I nie widzę z tym problemu. Pewnie na koncie oszczędnościowym od tych kilku tysięcy
    co miesięcznie kartą wydajemy by mi równowartość flaszki rocznie urosła ale kolejny
    kłopot- pilnować konta oszczędnościowego, czuwać czy jakieś opłaty bank nie wprowadzi
    itp. Uważam że zysk nie wart fatygi
    Mam ciekawsze hobby w życiu

    > I do tego mieszają się przelewy z transakcjami >kartą w historii...

    A to co za problem. Nawet jak raz na jakiś czas w historię zaglądam to jest tam opcja
    filtruj i można osobno przelewy a osobno transakcje kartą wy filtrować.
    Ale przyznam się ze nie bawię się w weryfikowanie slipów z historią płatności. Ew
    rzut oka na historię konta czy jakiejś podejrzanej płatności tam nie ma. Jak do tej
    pory wszystkie które wydawały mi się "podejrzane"(ze względu na kwotę czy nieznana mi
    nazwę sklepu) to były zakupy mojej żony;)
    Z bankomatów z reguły potwierdzeń wypłat nie biorę a i w sklepach często zostawiam
    czy wyrzucam przy wyjściu. Ew jakieś większe zakupy czy jak jakaś rzecz objęta
    gwarancją to paragon ze slipem spinam i odkładam.
    Co do rachunków typu prąd, woda, telefony, telewizja, internet itp to od dłuższego
    czasu korzystam z bm.pl i tam mam jakby co całą historię "stałych" moich opłat
    I tak jakoś sobie żyję.