  • Data: 2017-03-24 16:27:50
    Temat: Re: KK DB - chwalę :)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 24 marca 2017 16:08:29 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Bo moze :-)
    Na jakiej podstawie?
    Znowu trolujesz?

    > I zostaniesz 500km od domu bez paliwa, albo co >gorsza z paliwem w baku
    Trudno. Dokłądnie ten sam problem spotkałby mnie gdybym zatankował 500km od domu i
    miał przy sobie kk z "napiętym budzetem"

    > Wiec albo pilnie pilnujesz salda i narzekasz, ze ksieguja sie po dwoch
    > dniach (w przypadku DB jeszcze dluzej), albo zalatwiasz sobie maly
    > kredyt i narzekasz na pilnowanie splat tego kredytu :-)

    Debetówka i tak i tak potrzebna., więc pilnuje jednego. Dodatkowa KK+ konto
    oszczędnościowe jak tu ktoś sugerował to dwie dodatkowe rzeczy do pilnowania

    > A to wcale niekoniecznie najczesciej.
    Twardych danych raczej nie znajdziemy
    Zarabiasz równowartość lub więcej miesiecznie swoich limitów na KK?
    > Poza tym sporo osob ma jakis kredyt hipoteczny i >sprawa wlasnosci kasy
    > sie rozmywa :-)
    To jest inna bajka
    Kiedyś podawałeś tu argument że jak bank daje duży limit na Kk to brać
    niewykorzystwać bo kiedyś się przyda. Kuchenka się popsuje kasy, człowiek na
    bezrobociu nie będzie to limit jak znalazł
    Pokrętne myślenie
    Dom też może spłonąć więc moze warto mieć KK z limitami równowartości domu?

    > Czy taka "zdecydowana wiekszosc" ... podejrzewam, ze u nas wcale nie
    > taka duza.

    Tu tez ostatnio danych nie mogłemn znależć ale z przed kilku lat pamiętam zę pisali
    że zaledwi niecałe 30% spłaca w GP
    Moje obserwacje to potwierdzaja. Ale to żaden twardy dowód

    > Ale k*, bank powinien podac taka informacje >wyraznie, a nie gdzies zadolowac.

    Ale nie podają jak widzisz i szukać trzeba. A ja leniwy jestem.

    > No to widzisz - z KK byloby Ci podobnie wygodnie.

    Ale debetówkę raczej też bym musiał miec. Czyli pilnowanie 2 zamiast 1.

    > Przy debetowce tez mozna - wyplacisz sobie 100zl z bankomatu, a
    > zapomnisz, ze przeciez przyslali informacje o zmianie darmowych
    > bankomatow :-)

    Leniwy jestem wole pilnować jednego zamiast kilku;)