  • Data: 2017-03-24 16:08:27
    Temat: Re: KK DB - chwalę :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:7c6a3be5-7bd6-47b4-a827-10dca6dcb988@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 24 marca 2017 14:30:02 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    >Na jakiej podstawie?

    Bo moze :-)

    >A co tu podobnego.
    >Wydajesz kasę która już zarobiłeś i już masz. Jak kasy na koncie nie
    >ma to nie zapłacisz i tyle

    I zostaniesz 500km od domu bez paliwa, albo co gorsza z paliwem w baku
    :-)

    Wiec albo pilnie pilnujesz salda i narzekasz, ze ksieguja sie po dwoch
    dniach (w przypadku DB jeszcze dluzej), albo zalatwiasz sobie maly
    kredyt i narzekasz na pilnowanie splat tego kredytu :-)

    >Przy KK wydajesz pożyczona kasę najczęściej taką którą dopiero co
    >zarobisz

    A to wcale niekoniecznie najczesciej.
    Poza tym sporo osob ma jakis kredyt hipoteczny i sprawa wlasnosci kasy
    sie rozmywa :-)

    >I pewnie dlatego zdecydowana większość użytkowników KK nie spłąca ich
    >w gp

    Czy taka "zdecydowana wiekszosc" ... podejrzewam, ze u nas wcale nie
    taka duza.

    >Każdy robi co tam lubi
    >Ja np w sytuacji autora watko w życiu nie pisałbym żadnej reklamacji
    >tylko sprawę przyjął na klatę- zapłaciłem mniej jak się należało,
    >trudno, za gapowe się płaci.

    Ale k*, bank powinien podac taka informacje wyraznie, a nie gdzies
    zadolowac.

    >Ale żeby uniknąć takich sytuacji nie korzystam z KK i póki co jakoś
    >całkiem mi na tym świecie dobrze.
    >Żeby nie było- nie jestem zwolennikiem gotówki w portfelu mam
    >przeważnie nie więcej jak 100zł na niespodziewane wydatki typu piwo z
    >kolegą, wszędzie gdzie można kartą płacę. Ale debetówką

    No to widzisz - z KK byloby Ci podobnie wygodnie. Tylko czasem ta
    oplata za gapowe.

    Przy debetowce tez mozna - wyplacisz sobie 100zl z bankomatu, a
    zapomnisz, ze przeciez przyslali informacje o zmianie darmowych
    bankomatow :-)

    J.