  • Data: 2015-08-01 09:52:27
    Temat: Re: KK DB
    Od: xbartx <x...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.07.2015 o 22:02, marek pisze:

    > Jeszcze inna ciekawostka:
    > Jestem za granica, place KK, bank weryfikuje legalnosc platnosci
    > przez telefon - po kilkunastu minutach dzwonia aby potwierdzic
    > operacje. Jak nie odbierzesz polaczenia to karta zostaje
    > tymczasowo zablokowana.
    > Niby fajnie, ale jesli akurat nie mozesz odebrac no to jestes
    > zalatwiony na cacy z zablokowana karta....

    Jeżeli nie można prędzej zgłosić, że wyjeżdżasz do kraju X,Y,Z i aby
    sobie odhaczył i nie nękał, to moim zdaniem taka karta to porażka.
    Powiedzmy, że jesteś w kraju gdzie za minutę rozmowy przychodzącej
    płacisz 5 zł albo i lepiej to można nieźle dopłacić do takiej karty, bo
    nie sądzę aby bank zwrócił poniesione koszty.

    Xenocide