eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK DB › Re: KK DB
  • Data: 2015-08-12 10:16:23
    Temat: Re: KK DB
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 31 Jul 2015 19:17:06 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >>Niestety taki maja system. Chyba na korbe (znaczy: recznie...).
    >>To samo dotyczy obslugi kont....
    >Teraz zauwazylem (w systemie online u odbiorcy przelewu) ze zlecenia
    >telefoniczne zostaly zaokraglone w dol... Poprzednio przelewy poszly
    >co do grosza tak jak chcialem. Teraz przelali o kilkadziesiat groszy
    >za malo w kazdym z dwoch przelewow. Porazka.
    02.08 złożyłem reklamację w systemie i już myślałem że jej nikt nie
    zauważył ale w końcu dziś ok 9 otrzymałem odpowiedź:

    *
    Potwierdzamy, że podczas rozmowy z Konsultantem Teleserwisu w dniu
    27.07.2015 r. zlecone zostały przez Pana dwa przelewy z rachunku karty
    kredytowej w ramach oferty Twoje rachunki na kwotę xxx,xx PLN oraz
    xxx,xx PLN . Z przykrością przyznajemy, że w wyniku błędu po stronie
    Banku ww. dyspozycje zostały zrealizowane nieprawidłowo uwzględniając
    błędne kwoty przelewów. Jednocześnie informujemy, że w celu przyjęcia
    przelewów na brakujące kwoty będzie się z Panem kontaktował Konsultant
    Teleserwisu.
    *

    I przed chwilą zadzwoniła Pani potwierdzić moje nowe(!) zlecenia na
    groszowe końcówki. Odmówiłem potwierdzenia, zażądałem zrealizowania
    zleceń z 27.07 które bank posiada i potwierdził że złożyłem je
    prawidłowo, jednocześnie poinformowałem że brak wykonania
    potwierdzonej już przez bank dyspozycji zgłoszę do KNF.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1