  • Data: 2015-08-01 12:32:58
    Temat: Re: KK DB
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-31 o 22:02, marek pisze:

    > Jeszcze inna ciekawostka:
    > Jestem za granica, place KK, bank weryfikuje legalnosc platnosci
    > przez telefon - po kilkunastu minutach dzwonia aby potwierdzic
    > operacje. Jak nie odbierzesz polaczenia to karta zostaje
    > tymczasowo zablokowana.
    > Niby fajnie, ale jesli akurat nie mozesz odebrac no to jestes
    > zalatwiony na cacy z zablokowana karta....

    Co prawda nie z KK DB ale tez miałem ostatnio przygodę :)

    Wynająłem apartament we Włoszech i chciałem zapłacić KK z góry
    - transakcja odrzucona ... moje zdziwienie, bo tyle co płaciłem nią w
    sklepie.
    Panienka mówi mi że chyba mają jakiś problem z czytnikiem albo z połączeniem
    i żebym przyszedł jutro zapłacić - OK - przyjdę.
    Następnego dnia to samo - transakcja odrzucona, i kolejnego również.
    Mówię więc kobitce, że ostatecznie mogę pieniądze wybrać z bankomatu
    - ale coś mnie "piknęło" i lognąłem się ze smarkofona do banku.

    No, kopara mi ciut opadła - bo widzę obciążenie karty .... date blokady
    i 2 dni później zrealizowany przelew z karty.
    Mówię więc że mimo wszystko (jakimś cudem ?) transakcja poszła,
    i żeby sprawdziła swój rachunek w banku...
    Dzień później lasencja dzwoni, że przelewu na rachunku jednak nie ma .... :)

    No cóż, nastawiony bojowo na złożenie reklamacji sprawdzam ponownie
    rachunek karty, a tam zwrot z banku makaroniarskiego zaksięgowany - no
    paranoja ;)

    W końcu lasencja uruchomiła jakieś służby technicze i chyba naprawili
    jej ten czytnik lub łącze, bo kolejna płatność poszła już bez żadnego
    zgrzytu.

    W sumie nic wielkiego się nie stało, miałem kilka dni na uregulowanie
    należności
    ale gdybym był krócej na miejscu, to pewnie musiałbym zapłacić gotówką
    .... a później wyjaśnienia kosztowałoby trochę więcej nerwów ;)

    Pozdro