  • 11. Data: 2002-02-26 08:27:17
    Temat: Re: KK City
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Grzegorz <g...@p...onet.pl> wrote:

    > I Tą kartę musisz odesłać przeciętą wzdłuz paska

    Nieprawda. Nic nie musisz.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 12. Data: 2002-02-26 09:06:33
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Nieprawda. Nic nie musisz.

    Potwierdzam nie musisz... pierwsza KK ktora wyslali poczta gdzies zginela
    (tzn przyszla po jakis 2 tyg) a ze bylo to przed urlopem to zadzwonila mama
    do nich i poprosila o nowa - po 2 dniach przyslali ja kurierem (no i ich
    kurier jest wyjatkow porzadny - wczesniej trzeba bylo powiedziec kto w domu
    bedzie odpowiedzialny za odbior karty w przypadku braku uzytkownika + przy
    odbiorze sprawdzony dokument). No ale w tym sammym czasie mama dostala z
    BZWBK wiec 250 zl piechota nie chodzi i nie aktywowala. W nastepnym roku
    przyszla jeszcze raz wznowiona karta i pozniej juz sie uspokoilo

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2002-02-26 11:22:29
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nieprawda. Nic nie musisz.

    Widzisz, a mi powiedzieli, że trzeba odesłać spowrotem.
    Tak się wychodzi "uświadomionym" z rozmowy z naganiaczami ;-))
    Ciekawe ile jeszcze spraw nie dopowiedzieli i ile przekłamali ?
    Grzegorz

  • 14. Data: 2002-02-26 12:24:22
    Od: <o...@e...com>

    > Widzisz, a mi powiedzieli, że trzeba odesłać spowrotem.
    > Tak się wychodzi "uświadomionym" z rozmowy z naganiaczami ;-))
    > Ciekawe ile jeszcze spraw nie dopowiedzieli i ile przekłamali ?
    > Grzegorz

    U mnie naganiacz "zapomniał" wspomnieć o kosztach ubezpieczenia karty 6,50
    miesięcznie, chociaż fakt że bank przejmuje odpowiedzialność za transakcje
    przed zastrzeżeniem oczywiście wyeksponował.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 15. Data: 2002-02-26 14:52:27
    Od: <n...@n...com>

    Sebastian Maliszczak <S...@c...krakow.pl> wrote:

    > mialem do tej pory zadnej KK a oferta wyglada ciekawie. Jesli ktos
    > moglby napisac jakie sa jej haczyki to bylbym wdzieczny.

    - pakiet bezpieczenstwa 6.50 (nie mozna zrezygnowac, wiec faktyczny
    koszt roczny karty to 75+6.5*12
    - credishield 2% od wykonanych transakcji, przez pierwsze 3 miesiace
    zwracaja (potem bulisz, mozna zrezygnowac)
    - trzeba splacic co najmniej kwote minimalna w terminie, inaczej
    naliczaja ci odsetki karne (ponad 44% +50zl) od calej kwoty zadluzenia
    a nie od roznicy ktorej nie splaciles

  • 16. Data: 2002-02-26 14:56:33
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 26, 2002 at 02:52:27PM +0000, n...@n...com wrote:

    > - credishield 2% od wykonanych transakcji, przez pierwsze 3 miesiace
    > zwracaja (potem bulisz, mozna zrezygnowac)

    Dokladniej to jest to bezplatne. I chyba przez 3 miesiace. I chyba nie
    2% ale 12zl (ale tego ostatniego nie jestem pewien, rowniez nie korzystam).

    > - trzeba splacic co najmniej kwote minimalna w terminie, inaczej
    > naliczaja ci odsetki karne (ponad 44% +50zl) od calej kwoty zadluzenia
    > a nie od roznicy ktorej nie splaciles

    Generalnie lepiej z kredytu na kk nie korzystac. A juz zwlaszcza na citku.

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-02-26 15:18:37
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    n...@n...com wrote:
    > - credishield 2% od wykonanych transakcji, przez pierwsze 3 miesiace
    > zwracaja (potem bulisz, mozna zrezygnowac)

    Należy!

    > - trzeba splacic co najmniej kwote minimalna w terminie, inaczej
    > naliczaja ci odsetki karne (ponad 44% +50zl) od calej kwoty zadluzenia
    > a nie od roznicy ktorej nie splaciles

    Tak poprawdzie to nie do końca....

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 18. Data: 2002-02-28 13:44:31
    Od: "Syriusz" <s...@i...net.pl>

    > koszt roczny karty to 75+6.5*12
    w pierwszym roku uzytkowania. moja karta "wychodzi" niedlugo i nastepna ma
    byc za 75 zł , ale wazna na dwa lata. Mam nadzieje, ze 75 zl to za wydanie
    karty kasuja a nie za rok waznosci.
    Infolinia twierdzi, ze 75 za wydanie karty na dwa lata
    wiec koszt roczny (po roku uzytkowania) karty to (75/2)+6.5*12

    > - trzeba splacic co najmniej kwote minimalna w terminie, inaczej
    > naliczaja ci odsetki karne (ponad 44% +50zl) od calej kwoty zadluzenia
    > a nie od roznicy ktorej nie splaciles

    jesli nie zaplacisz kwoty minimalnej to o jakiej roznicy mowisz?
    zadluzenie - 0 (słownie: zero zł) - chyba bez sensu napisales

  • 19. Data: 2002-03-01 13:57:00
    Od: "pawgra" <p...@i...pl>

    > jesli nie zaplacisz kwoty minimalnej to o jakiej roznicy mowisz?
    > zadluzenie - 0 (słownie: zero zł) - chyba bez sensu napisales

    Przeczytaj co napisales ...

    pawgra
    GG: 243944
    ICQ: 74365235

  • 20. Data: 2002-03-02 05:33:54
    Od: "Syriusz" <s...@i...net.pl>

    > Przeczytaj co napisales ...
    Czytam... i jest ok.
    Moze napiszesz dokladnie o co Ci chodziło?
    Pozdrawiam

    Tomek
    ---
    ICQ# 96713486