  • 1. Data: 2002-02-25 13:15:45
    Temat: Korba.pl ROTFL
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://www.pieniadze.korba.pl/index.php?menu=art&idk
    at=353

    Nie wiedziec czemu co sie nie wpisze - wyskoczy zawsze pekao sa jako to
    najlepsze :)

    a takich przeklaman to w zyciu nie widzialem...

    Coz znaczy dobry marketing i przekupstwo...

    Ceny utrzymania kont chyba z sufiru wzieli - nie ma Inteligo ani mBanku. No
    sami zreszta zobaczcie - i poprobujciue pozmieniac opcje ha ha

  • 2. Data: 2002-02-25 13:27:19
    Temat: Re: Korba.pl ROTFL
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Ceny utrzymania kont chyba z sufiru wzieli - nie ma Inteligo ani mBanku. No
    > sami zreszta zobaczcie - i poprobujciue pozmieniac opcje ha ha

    chyba troche podpaliles,
    za pierwszym razem wykoczyl mi: 1. lukas, 2. mbank, ... 10. pekao

  • 3. Data: 2002-02-25 13:34:06
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
> [...]

    No
    > sami zreszta zobaczcie - i poprobujciue pozmieniac opcje ha ha

    dalem ze wazne dla mnie sa % i dostep internetowy i pkeosa wypadlo
    na 12 miejscu, a mBank pierwszy.
    Inteligo faktycznie brak ale nie jest az tak zle jak piszesz
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-02-25 13:36:48
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > http://www.pieniadze.korba.pl/index.php?menu=art&idk
    at=353

    > Nie wiedziec czemu co sie nie wpisze - wyskoczy zawsze pekao sa jako to
    > najlepsze :)

    Mylisz sie, nie zawsze.
    U mnie "wyskoczyla" taka kolejnosc:
    1)LG
    2)mBank,
    3)lukas
    ..
    inteligo
    ..
    24. Pekao SA ;)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-02-25 13:36:53
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@k...tpnet.lt>

    "blad" <b...@W...pl> napisał...

    > Inteligo faktycznie brak ale nie jest az tak zle
    > jak piszesz

    Nie wiem jak to robicie, ale mnie sie inteligo pokazuje, na 8miejscu, juz
    kilka razy.

    SF

  • 6. Data: 2002-02-25 13:40:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > chyba troche podpaliles,
    > za pierwszym razem wykoczyl mi: 1. lukas, 2. mbank, ... 10. pekao

    Oj nie jestem pewien, pobaw sie dokladnie i zobaczysz ze baardzo dziwny jest
    to ranting, a oprocz tego:

    1) zobacz co jest ladnie zaznaczone
    2) nie ma numerowanych miejsc
    3) jakim cudem powychodzily im takie koszty utrzymania - nie wiem (przyklad
    Multibank i BZWBK - bo tam akurat mam konta)
    4) dlaczego nie ma mBanku + Inteligo, a jest Izzy?

  • 7. Data: 2002-02-25 13:48:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mylisz sie, nie zawsze.

    Łe? A skad Wy cholera macie te banki?

    Nie mam ich u siebie chociaz klikalem w rozne strony...

    Dodatkowo "Dostęp do konta przez telefon i internet".
    (chyba lub powinno byc?)

    Tym razem - co nie wpisze pierwsze miejsce mBank Izzy Konto

  • 8. Data: 2002-02-25 13:55:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    P.S. Juz wiem co sie dzieje z iloscia kont - ja przegladam studenckie, a wy
    normalne :)

  • 9. Data: 2002-02-25 14:00:09
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > 4) dlaczego nie ma mBanku + Inteligo, a jest Izzy?

    Przecież jest. Trzeba tylko być sprytnym i spostrzegawczym i zaznaczyć, że chce
    się oglądać konta dla klientów indywidualnych, a nie studentów ;) .

    Pozdrawiam
    Soren

  • 10. Data: 2002-02-25 14:13:03
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Przecież jest. Trzeba tylko być sprytnym i spostrzegawczym i zaznaczyć, że
    chce
    > się oglądać konta dla klientów indywidualnych, a nie studentów ;) .

    Te popatrz, ja student nie mam stalej pracy a mam konto i tu i tu...