  • 1. Data: 2002-02-25 12:14:01
    Temat: Poszukiwana nowa oferta Inteligo:-)
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    http://www.plusgsm.pl/inteligo/

    Pzdr,

    Maciej

  • 2. Data: 2002-02-25 12:25:59
    Temat: Re: Poszukiwana nowa oferta Inteligo:-)
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Ciekawa, ciekawa oferta. Dlaczego zapomnieli o bezabonomentowcach podłączonych
    do Simplusa?

  • 3. Data: 2002-02-25 12:33:03
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > http://www.plusgsm.pl/inteligo/

    Fajne!

    Swoja droga - ciekawe czy wybor tej sieci mial cos wspolnego z udzialowcami
    innych firm? :)

  • 4. Data: 2002-02-25 12:53:51
    Od: "snake" <s...@p...fm>

    > Fajne!

    fajne ale dlaczego w inteligo nic o tym nie chcą powiedzieć ?
    "nie jestesmy upoważnieni do udzielania takich informacji"

    Łukasz

  • 5. Data: 2002-02-25 13:08:17
    Od: "MP" <t...@t...pl>

    A dlaczego ja nie mam uprawnień do oglądania tej strony?

    Michal.

  • 6. Data: 2002-02-25 13:22:47
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@k...tpnet.lt>

    "MP" <t...@t...pl> napisał...

    > A dlaczego ja nie mam uprawnień do oglądania tej strony?

    Jak sie dowiedzialem w inteligo, plus pospieszyl sie z ta promocja, bo oni
    sami jeszcze ja "przygotowuja" - wiec zapewne wylaczyli stronke, tez juz jej
    "nie mam"

    SF

  • 7. Data: 2002-02-25 13:24:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Jednym slowem czytaja te liste :) He he. Kto nakablowal w inforlinii?

  • 8. Data: 2002-02-25 13:33:34
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:a5d9qo$bfg$1@news.tpi.pl...
    > http://www.plusgsm.pl/inteligo/

    a o co chodzi w tej promocji bo stronke wylaczyli ?

    D.

  • 9. Data: 2002-02-25 14:40:46
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Może by tak ktoś jakis zrzut ekranu chociaż udostępnił ? :-))
    Też jestem ciekawy :-))
    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-02-25 14:45:09
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    > wiadomości news:a5d9qo$bfg$1@news.tpi.pl...
    >
    > a o co chodzi w tej promocji bo stronke wylaczyli ?

    To co ostało się w moim cacheu ...

    Jak ktos tam wcześniej wchodził to niech odpali explorera.
    File---> Work Off-line---> i dopiero wejdzie na tą stronę. Wtedy powinno
    pokazać się to co jest na dysku.

    Dodatkowym bonusem jest 50% zniżki na połączenia, o każdej porze,
    niezależnie od dnia tygodnia, przez 18 miesięcy.

    Wszystkie telefony posiadają specjalne karty Sim Toolkit z aplikacją
    Inteligo, dzięki którym można teraz m.in:

    sprawdzić saldo rachunku i ostatnie 5 transakcji
    zlokalizować najbliższy bankomat
    zapłacić rachunki prosto z menu telefonu komórkowego
    wykonać przelew znając tylko numer telefonu odbiorcy
    Z promocji można skorzystać tylko będąc posiadaczem konta Inteligo, za
    pośrednictwem http://www.inteligo.pl/ lub pod numerami telefonów
    0 800 121 121 lub (81) 53 56 789.

    Jeśli nie posiadasz jeszcze konta Inteligo, otwórz je wypełniając wniosek
    na stronie http://www.inteligo.pl/ lub odwiedzając jeden z wybranych
    punktów sprzedaży
    Polkomtel S.A.. Można też zadzwonić pod numer 0 801 121 121 i podać
    wszelkie konieczne dane konsultantowi Inteligo. Po kilku dniach przesyłką
    kurierską przesłana zostanie umowa, karta Visa Electron, karta kodów i
    pełny pakiet informacyjny na temat usług oferowancyh przez Inteligo.
    Korzystanie z konta Inteligo należy rozpocząć od jego telefoniczej
    aktywacji. Będąc już aktywnym posiadaczem konta Inteligo można skorzystać
    z promocji.

    Dodatkowo osby, które skorzystają z Polecenia Zapłaty za swoje rachunki
    telefoniczne otrzymają, 45 darmowych minut na rozmowy!

    Osoby, które są już klientami Inteligo i posiadają telefon w sieci Plus
    GSM, współpracujący z kartą Plus Mega, mogą zamówić tylko specjalną kartę
    SIM Toolkit Inteligo, za posrednictwem www.inteligo.pl lub pod numerami
    telefonów 0 800 121 121 lub (81) 53 56 789.

    Szczegóły promocji w regulaminach promocji:

    Regulamin Promocji "Płacę SMSem"
    Regulamin Promocji "SIM Inteligo"
    Regulamin dostępu do usług bankowych w oparciu o karty Plus Mega
    zawierające aplikacje bankowe

    Regulamin Promocji "SIM Inteligo"

    Organizatorami Promocji "SIM Inteligo" są Polkomtel Spółka Akcyjna z
    siedzibą Al. Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa zarejestrowaną w Sądzie
    Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
    Sądowego pod numerem KRS 0000020908, zwana dalej "Polkomtel" oraz Inteligo
    Financial Services Spółka Akcyjna z siedzibą Al. Armii Ludowej 26, 00-609
    Warszawa, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIX
    Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS
    0000012622, zwana dalej "Inteligo".
    Promocja "SIM Inteligo" obejmuje obecnych Abonentów sieci Plus GSM w
    rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez
    Polkomtel S.A., którzy zawarli z Bankgesellschaft Berlin (Polska) SA z
    siedzibą w Warszawie, Al. Jan Pawła II 15, zwanego dalej "Bankiem", "Umowę
    rachunku bankowego Konto Inteligo", a następnie dokonają wymiany
    dotychczas używanych kart SIM na karty SIM Toolkit Inteligo, wypełniając
    na stronach http://www.inteligo.pl/ formularz zamówienia i podpiszą
    regulamin dostępu do usług bankowych w oparciu o karty Plus Mega
    zawierające aplikacje bankowe.
    Promocyjna opłata za wymianę karty SIM na kartę SIM Toolkit Inteligo,
    wynosi 1,00 zł + VAT i płatna jest wraz z rachunkiem telefonicznym.
    Promocja "SIM Inteligo" trwa od 25 lutego 2002 i jest ograniczona liczbą
    kart SIM Toolkit Inteligo. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby
    kart, jednakże nie później niż 31 maja 2002 roku.
    Do wzięcia udziału w Promocji "SIM Inteligo" nie jest konieczne
    podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta , oprócz
    wymienionych w pkt.2.
    Abonenci, spełniający warunki określone w pkt 2, którzy złożą w Banku,
    Polecenie Zapłaty ("Direct Debit") dotyczące regulowania należności
    wynikających z otrzymywanych od Polkomtel rachunków telefonicznych,
    otrzymają specjalną bonifikatę na wykonywane połączenia. Bonifikata, o
    której mowa pomniejszająca rachunek telefoniczny, udzielana będzie przez
    trzy pełne okresy rozliczeniowe, po terminowym uregulowaniu przez Abonenta
    płatności poprzez Polecenie Zapłaty za trzy kolejno wystawione rachunki
    telefoniczne.
    Wysokość udzielonej bonifikaty jest równa iloczynowi liczby minut oraz
    wysokości opłaty za jedną minutę w momencie realizacji połączenia, ale nie
    więcej niż równowartość 45 minut do wykorzystania przez trzy pełne okresy
    rozliczeniowe
    Udzielona bonifikata dotyczy pierwszych płatnych krajowych połączeń
    głosowych wykonanych po wykorzystaniu pakietu minut zawartych w
    abonamencie, oprócz połączeń w ramach usługi Sami Swoi i System Plus.
    Niewykorzystana bonifikata nie będzie udzielana po upływie trzech pełnych
    okresów rozliczeniowych liczonych od dnia rozpoczęcia naliczania tej
    bonifikaty zgodnie z pkt 6.
    Opłata za każdą kolejną minutę połączenia przekraczającą wartość
    udzielonej bonifikaty naliczona zostanie zgodnie z obowiązującym cennikiem
    usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM.
    W Promocji "SIM Inteligo" oferowane są tylko i wyłącznie karty SIM Toolkit
    Inteligo. W przypadku gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru na inny
    dostępny dla danej karty SIM Toolkit Inteligo, opłata za tę usługę wynosi
    50,00 złotych + VAT. Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym
    rachunku za usługi telekomunikacyjne.
    W przypadku utraty karty SIM Toolkit Inteligo, nabytych w ramach Promocji
    "SIM Inteligo" przed upływem 24 miesięcy od dnia wymiany karty SIM na
    kartę SIM Toolkit Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym
    fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia
    organom ścigania.
    Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty
    SIM Toolkit Inteligo w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do
    Polkomtel faktu utraty karty SIM Toolkit Inteligo. Wydanie i aktywowanie
    nowej karty SIM Toolkit Inteligo podlega opłacie 50,00 zł + VAT.
    Promocja "SIM Inteligo" nie może być łączona z innymi zniżkami lub
    promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. w czasie trwania niniejszej
    Promocji.
    Abonent biorący udział w Promocji "SIM Inteligo" nie może, w zamian
    oferowanej karty SIM Toolkit Inteligo, żądać innej karty lub usługi.
    Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na
    warunkach Promocji "SIM Inteligo" zastosowanie mają postanowienia
    "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A."
    oraz "Ogólne warunki prowadzenia rachunków i świadczenia usług przez
    Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A. dla Posiadaczy Kont Inteligo", o ile
    niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

    Kamil
    c...@h...pl