  • 1. Data: 2002-02-25 12:50:12
    Temat: KK City
    Od: Sebastian Maliszczak <S...@c...krakow.pl>

    No wiec byl u nas w firmie czlowiek z City i zaoferowal w ramach
    preferencji dla firmy ;-))) KK dla pracownikow. Skusilem sie bo nie
    mialem do tej pory zadnej KK a oferta wyglada ciekawie. Jesli ktos
    moglby napisac jakie sa jej haczyki to bylbym wdzieczny. Mam tez pytanie
    na ktore ten czlowiek cos krecil. Chodzilo mi o bezpieczenstwo
    transakcji Internetowych. Czlowiek mowil cos o dodatkwoej karcie z
    dodatkwoeym numerem ktory dostane razem z KK i ktorym bede mogl placic w
    sieci. Jak to jest naprawde bo cos mi sie wydaje ze czlowieczek deko
    bredzil.

    pozdrawiam
    --
    S...@c...krakow.pl

  • 2. Data: 2002-02-25 14:35:20
    Temat: Re: KK City
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Sebastian Maliszczak <S...@c...krakow.pl> wrote:
> [...]
    > dodatkwoeym numerem ktory dostane razem z KK i ktorym bede mogl placic w
    > sieci. Jak to jest naprawde bo cos mi sie wydaje ze czlowieczek deko

    Bredził. żadnej innej karty nie masz. Za to reklamacja w Citi wygląda
    tak, że Citi od razu uznaje rachunek sporna kwotą. Po wyjaśnieniu sprawy
    albo nic się więcej nie dzieje (reklamacja zasadna) albo też odbierają
    kasę + odsetki (tak, jakbyś wypłacił gotówkę).

    Transakcje MO/TO/IO jeżeli są 'lewe' to by default sa do skutecznego
    zareklamowania.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 3. Data: 2002-02-25 14:36:46
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > dodatkwoeym numerem ktory dostane razem z KK i ktorym bede mogl placic w
    > sieci. Jak to jest naprawde bo cos mi sie wydaje ze czlowieczek deko

    Dostałeś ten regulamin do ręki ?
    Czytałeś regulamin ?
    Spojrzaleś na TOiP dotyczącą uzytkowania tej karty ?
    Jeśli nie i zdecydowałeś się, to życzę powodzenia :-))
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-02-25 14:58:22
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Sebastian Maliszczak napisal:
> [...]
    > dodatkwoeym numerem ktory dostane razem z KK i ktorym bede mogl placic w
    > sieci. Jak to jest naprawde bo cos mi sie wydaje ze czlowieczek deko

    Prawdopodobnie ow citinaganiacz mial na mysli karte citiconnect z
    forma platnosci w postaci karty platniczej - produkt, ktorym
    rzeczywiscie mozna poslugiwac sie w sieci, ale tylko w miejscach
    podlaczonych do systemu citiconnect.

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 5. Data: 2002-02-25 15:06:01
    Od: Sebastian Maliszczak <S...@c...krakow.pl>

    Grzegorz wrote:

> [...]

    Wyglada to tak ze przysylaja mi karte i mam 2 tygdonie na jej
    uaktywnienie. Jesli jej nie uaktywnie to zostaje mi poprostu zwykly
    plastik. A wraz z karta przychodzi regulamin i vademecum uzytkowania.

    --
    S...@c...krakow.pl

  • 6. Data: 2002-02-25 15:11:29
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

> [...]

    > uaktywnienie. Jesli jej nie uaktywnie to zostaje mi poprostu zwykly
    > plastik. A wraz z karta przychodzi regulamin i vademecum uzytkowania.

    Masz to na piśmie?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 7. Data: 2002-02-25 18:56:39
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bredził. żadnej innej karty nie masz.

    Mysle ze jednak nie... chodzilo mu prawdopodobnie o citiconnect - gdzie
    karta citiconnect jest zasilana z KK. Niestety nie ma za duzo sklepow ktore
    akceptuja platnosc przez citiconnect.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-02-25 20:33:09
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl>

    > Masz to na piśmie?

    Ma racje, tak jest w regulaminie, ktory posiada kazdy posiadacz karty. (z
    tym ze powinno sie chyba zadzwonic do banku i poinformowac o decyzji na tak
    czy nie)

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 9. Data: 2002-02-25 21:48:50
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Wyglada to tak ze przysylaja mi karte i mam 2 tygdonie na jej
    > uaktywnienie. Jesli jej nie uaktywnie to zostaje mi poprostu zwykly
    > plastik. A wraz z karta przychodzi regulamin i vademecum uzytkowania.

    I Tą kartę musisz odesłać przeciętą wzdłuz paska, potem to juz tylko
    pozostaje Ci poużerać się z nimi, żeby nie przysyłali wyciągów co miesiąc z
    jakąś naliczona opłatą.
    U mnie w pracy tez tak mówił, ale mówił tez duzo innych rzeczy, które po
    zweryfikowaniu okazały sie zupełnie inną wersją niz ta, ktorą przedstawił
    naganiacz.
    Ogólnie było duzo niedopowiedzeń i przekłamań :-))
    Nie wziąłem tej karty, bo jest za droga, aklaserek moze poczekać ;-))
    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-02-26 08:25:57
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztof Kujawski <k...@o...pl> wrote:

    > Ma racje, tak jest w regulaminie, ktory posiada kazdy posiadacz karty. (z
    > tym ze powinno sie chyba zadzwonic do banku i poinformowac o decyzji na tak
    > czy nie)

    Tyle,że to 'na piśmie' przychodzi dopiero z kartą. A to może znaczyć, że
    nie przyjdzie.
    To Citi - nie ma na papierze - nie ma w ogóle.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313