  • 1. Data: 2007-01-15 11:18:12
    Temat: KK Citi, ktora?
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Witajcie,
    mam dwa pytanie dotyczace kart kredytowych w Citi:
    Ktora karta Citi jest rozliczana w USD, Mastercard czy VISA?
    Czy mozna przeniesc KK z innego banku do Citi?

    pozdrawiam
    piotrek

  • 2. Data: 2007-01-15 12:10:51
    Temat: Re: KK Citi, ktora?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Piotrek. porozsypywal nastepujace haczki:
    > Witajcie, mam dwa pytanie dotyczace kart kredytowych w Citi:
    > Ktora karta Citi jest rozliczana w USD, Mastercard czy VISA?
    Mi mowiono ze Visa jest rozliczana w $, ktos tu na grupie napisal ze wg
    jego informacji obydwie sa rozliczane w $
    > Czy mozna
    > przeniesc KK z innego banku do Citi?
    Pewnie tak
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-01-15 12:21:36
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    tylko po co?
    mozna tam dostac kk bez zaswiadczenia o zarobkach...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2007-01-15 14:24:10
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik "Piotrek." <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie, mam dwa pytanie dotyczace kart kredytowych w Citi:
    > Ktora karta Citi jest rozliczana w USD, Mastercard czy VISA? Czy mozna
> [...]
    ok, juz znalazlem:

    "W przypadku transakcji bezgotowkowych i wyplat gotowki poza obszarem Unii
    Europejskiej Karta Kredytowa w systemie Visa,
    a dokonanych w innej walucie niz USD, Bank dolicza do kwoty Transakcji
    dodatkowa oplate za przewalutowanie
    w wysokosci 0,84% wartosci transakcji.

    W przypadku zagranicznych transakcji bezgotowkowych i wyplat gotowki za
    granica Karta Kredytowa w systemie MasterCard, Bank dolicza do kwoty
    Transakcji dodatkowa oplate w wysokosci 0,03% wartosci transakcji dla
    transakcji dokonywanych na obszarze Europy,
    w wysokosci 0,45% dla transakcji bezgotowkowych dokonywanych poza obszarem
    Europy
    oraz 0,36% dla transakcji gotowkowych dokonywanych poza obszarem Europy."

    czyli:
    MasterCard:
    - Europa - 0,03%
    - poza Europa bezgotowkowe - 0,45%
    - poza Europa gotowkowe - 0,36%

    VISA:
    - UE - brak
    - poza UE - 0,84% jezeli transakcja nie jest w USD

    zastanawia mnie tylko, dlaczego oplata w MasterCard za bezgotowkowe jest
    wyzsza niz za bezgotowkowe?

  • 5. Data: 2007-01-15 17:35:06
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Piotrek. napisał:

    > zastanawia mnie tylko, dlaczego oplata w MasterCard za bezgotowkowe jest
    > wyzsza niz za bezgotowkowe?

    Odbijają sobie z nawiązką na prowizji i braku GP :-P

    Przemek

  • 6. Data: 2007-01-16 19:38:17
    Od: " r3d3" <r...@N...gazeta.pl>

    Piotrek. <p...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > - poza UE - 0,84% jezeli transakcja nie jest w USD
    >
    > zastanawia mnie tylko, dlaczego oplata w MasterCard za bezgotowkowe jest

    Skad ten cytat jesli mozna spytac?