eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi i paypass. › Re: KK Citi i paypass.
  • X-Received: by 10.157.38.178 with SMTP id l47mr76272otb.13.1471517071884; Thu, 18 Aug
    2016 03:44:31 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.38.178 with SMTP id l47mr76272otb.13.1471517071884; Thu, 18 Aug
    2016 03:44:31 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.us.feeder.erje.net!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gig
    anews.com!c52no9443101qte.1!news-out.google.com!d68ni31382ith.0!nntp.google.com
    !f6no10883159ith.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-f
    or-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 18 Aug 2016 03:44:31 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <np26ih$l97$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=84.10.46.130;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 84.10.46.130
    References: <novjqv$18m$1@node1.news.atman.pl> <X...@a...home>
    <novra6$8pc$1@node1.news.atman.pl> <np1oap$vv0$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <np26ih$l97$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: KK Citi i paypass.
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Thu, 18 Aug 2016 10:44:31 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 50
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:625824
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 17 sierpnia 2016 19:23:31 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:

    > Wkurzyli mnie strasznie. Zadzwoniłem na 19009. Miła pani po wysłuchaniu
    > mojego wściekłego monologu i po weryfikacji poinformowała mnie, ze
    > podobno wysłano do mnie inną odpowiedź, której ja nie widzę, a widzę w
    > systemie tą która wysłano chyba do kogo innego.
    > A w ogóle to w Citi jest tak, ze nowy plastik nie zmienia ustawień w
    > ich systemie. Nowa karta także nie pójdzie zbliżeniowo. Sprawdziłem
    > dziś, jest OK.

    I co, uporządkowało się coś z tymi wiadomościami ?
    Albo pani chociaż przczytała Ci tą wiadomość, którą powinieneś zobaczyć ?

    Bo jeśli w wiadomości było napisane: "zgodnie z prośbą wyłączyliśmy pikacza" i
    zrobiłeś tak:
    1) po napisaniu wiadomości, a przed sprawdzeniem, czy pikacz działa, zapłaciłeś
    stykowo albo włożyłeś kartę do bankomatu,
    2) po napisaniu wiadomości pierwszą operacją była próba płatności pikaczu - ale
    akurat w POSie, który zawsze - albo akurat w tym wypadku - zrobił pikaczu on-line,
    3) w ogóle była to pierwsza transakcja nową kartą,
    to nie da się stwierdzić, czy domyślnym ustawieniem nowej karty było włączone czy
    wyłączone pikaczu.

    Dałoby się to stwierdzić jedynie w takim scenariuszu:
    1) nic do banku nie piszemy,
    2) pierwsza płatność nową kartą stykowa (może być też wsadzenie w bankomat) - bo inna
    nie pójdzie, sam to testowałem - jak nówką pikniemy to terminal każe wsadzić do
    czytnika,
    3) i dopiero przy drugiej płatności próbujemy pikaczem - i to pokazuje, czy domyślnie
    był włączony czy wyłączony.

    > Ale skąd mogłem to wiedzieć. W T-mobilu jak przysłali nową kartę to była
    > zbliżeniowość aktywna, choć na starej była zablokowana.

    Hmm, branie przykładu z synca/różowiaka to strategia jednak nadmiernie pesymistyczna,
    tak by się żyć w ogóle nie dało, citi to jednak nieco większa kulturka, szczególnie w
    dziedzinie kart.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1