  • Data: 2016-08-21 22:40:52
    Temat: Re: KK Citi i paypass.
    Od: koala <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.08.2016 09:36, wiatrak wrote:
    > tności zbliżeniowe na nowym plastiku?

    > Są karty z dużym limitem do poważnych zakupów i są karty (też
    > kredytówki) którymi płaci się za piwo i bułki.
    > Przynajmniej "ja tak mam". Ale ja to w ogóle jestem dziwoląg :)

    Swoją drogą...to gdyby banki miały ustawialny floor limit na trasakcje
    zbliżeniowe, to transakcje takie miałyby tylko zalety: nie daje się do
    ręki karty nikomu - oczywiście w idealnym świecie stykowej też się
    nikomu nie powinno dawać - czyli maleje możliwość skimingu - a przy
    floor limicie dla pinu na poziomie 0 oszust z "przechodnim" terminalem
    lub jakimś "przedłużaczem sygnału" nic by nie mógł zrobić.

    Pozdr,
    Koala